Tales of Arise gotowe do premiery. Wędkarstwo, farma, eksploracja, walki i fabuła na świetnym zwiastunie

Można powiedzieć, że Tales of Arise to przełom dla serii RPG-ów od Bandai Namco, która ma już na karku 25 lat. Wydawca wreszcie mocno zainwestował w tytuł, dzięki czemu otrzymujemy o wiele lepszą grafikę, niż np. w Tales of Berseria z 2016 r.
Tales of Berseria doczekało się jednego z ostatnich materiałów promocyjnych przed premierą, która odbędzie się już 10 września.
Tym razem Bandai Namco prezentuje nam nie tylko najważniejsze motywy fabularne gry (konflikt dwóch światów i rebelię zniewolonej rasy), ale również inne atrakcje, takie jak prowadzenie własnej farmy (gdzie hodować będziemy zwierzaki), system wędkarski czy eksplorację największego świata w dziejach marki. Wydawca chwali się shaderem "zainspirowanym anime", dzięki czemu realistyczne krajobrazy z Tales of Arise nabierają jakby rysowanego charakteru. Tym razem Bandai Namco postawiło na Unreal Engine 4, porzucając swój własny, przestarzały silnik graficzny, wykorzystywany od lat w serii Tales.




W drugiej części trailera możemy przyjrzeć się bardzo dynamicznemu systemowi walki, który tradycyjnie dla marki rozgrywa się w czasie rzeczywistym. Niestety tym razem gra nie obsługuje lokalnego multiplayera w walkach (we wcześniejszych odsłonach można było bawić się wspólnie podczas starć).