Resident Evil Village z nowym patchem poprawiającym framerate na PC. Porównanie płynności animacji

News
597V
Resident Evil Village z nowym patchem poprawiającym framerate na PC. Porównanie płynności animacji
Bartosz Dawidowski | 10.08.2021, 09:22

Capcom dosyć szybko zareagował na sygnały, że DRM w Resident Evil Village spowalnia framerate. Firma zdążyła już wydać jeden patch. Dziś otrzymujemy kolejną aktualizację ulepszającą wydajność.

Capcom wprowadził pecetową łatkę do Resident Evil Village już 10 lipca - zaraz po tym, jak okazało się, że zabezpieczenia Denuvo w znaczący sposób obciążają sprzęt, co sprawia, że gra generuje niesatysfakcjonujący framerate w wielu sytuacjach (szerzej o sytucji pisaliśmy tutaj). Patch ulepszył animację w Resident Evil Village, ale chociażby redakcja Digital Foundry stwierdziła, że "Capcom mógłby zrobić więcej".

To "więcej" nadeszło dzisiaj. Japoński wydawca właśnie opublikował aktualizację do pecetowej wersji Resident Evil Village, która wprowadza ulepszenia do FidelityFX Super Resolution (FSR) i optymalizuje wydajność gry. 

Zmiany w patchu Resident Evil Village z 10 sierpnia (PC):

  • Ulepszenia wewnętrznych procesów, zapewniające lepszą wydajność.
  • Małe poprawki w działaniu FidelityFX Super Resolution (FSR).
  • Dodano poprawki stabilności.
  • Naprawiono kilka mniejszych bugów.

Poniżej czeka na was porównanie płynności animacji z najwyższymi możliwymi detalami graficznymi - sprzed i po zainstalowaniu wydanego dzisiaj patcha. Niestety, jak widać, poprawki, są minimalne - gra zdaje się działać z prawie identycznym frameratem i dotyczy to również trybu FSR. Możliwe jednak, że posiadacze innych konfiguracji sprzętowych zauważą większe różnice.

Źródło: własne

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper