Returnal działa w natywnym 1080p, które jest potem rekonstruowane do 4K. Rzadkie spadki FPS-ów nawet do 46

Gry
2985V
Returnal działa w natywnym 1080p, które jest potem rekonstruowane do 4K. Rzadkie spadki FPS-ów nawet do 46
Mateusz Wróbel | 03.05.2021, 19:22

VG Tech przeprowadziło analizę techniczną Returnal. Tytuł od Housemarque działa w natywnym 1080p, a jego płynność sporadycznie potrafi spaść poniżej 50 FPS-ów.

Returnal ma kilka problemów spowodowanych przez niektóre egzemplarze PS5. Twórcy widzą błędy i próbują je jak najszybciej eliminować, czego potwierdzeniem jest chociażby opublikowany dzisiaj patch.

Dalsza część tekstu pod wideo

Redakcja VG Tech postanowiła wziąć pod lupę najnowsze dzieło Housemarque i zanalizować je pod względem technicznym. Według autorów, tytuł skupiający się na zagubionej (i to dosłownie) astronautce o imieniu Selene działa w natywnej rozdzielczości 1080p, która następnie jest rekonstruowana do 4K. Najczęściej jednak możemy cieszyć swoje oko rozdzielczością na poziomie 1620p.

Returnal oferuje 60 klatek na sekundę, ale w trakcie najefektowniejszych starć licznik FPS-ów może spaść nawet do 46, co jednak zdarza się bardzo rzadko. Gdy walczymy z dużą grupą przeciwników, klatki na sekundę utrzymują się przeważnie na poziomie 53-58 klatek na sekundę.

Korzystając z okazji, sprawdźcie naszą recenzję Returnal.

Źródło: https://twistedvoxel.com/returnal-renders-at-native-1080p-reconstructed-to-1620p-for-60-fps/

Komentarze (208)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper