Nintendo Switch. Reklama przypomina o Crashu, Spyro i innych hitach

Switch sprzedaje się aktualnie tak dobrze na całym świecie, że w zasadzie Nintendo nie musi nic specjalnego robić - pieniądze same wpływają na konto.
Cały czas dopływają do nas dane o niesamowicie dobrych wynikach sprzedaży Nintendo Switch - m.in. z rynku amerykańskiego, japońskiego i brytyjskiego, gdzie to właśnie Switch był najlepiej sprzedającą się konsolą w 2020 roku. Gry na ten hardware też wciąż biją rekordy popularności (przykładowo w ostatnim tygodniu Switch zajął całe podium w rankingu TOP 10 sprzedaży w UK).
Wszystko wskazuje na to, że dotychczasowa strategia Nintendo się sprawdza - również pod względem marketingowym. Firma publikuje więc kolejne, podobne w swoim charakterze reklamy, akcentujące lifestylowe aspekty posiadania Switcha.




W najnowsze reklamie Nintendo prezentuje grające panie, które doskonale bawią się nie przy najgorętszych nowościach, tylko grach wydanych już jakiś czas temu. Pojawia się tu m.in. gameplay z The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Maker 2, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Crash Bandicoot N-Sane Trilogy, Spyro Reignited Trilogy czy Kirby Star Allies.