Dying: 1983 zamierza dostarczyć wysoką jakość na PS5. Twórcy horroru celują w 4K i 60 FPS z ray tracingiem

Gry
1157V
Dying: 1983 zamierza dostarczyć wysoką jakość na PS5. Twórcy horroru celują w 4K i 60 FPS z ray tracingiem
Kajetan Węsierski | 10.01.2021, 10:30

Wiele wskazuje na to, że twórcy z Nekcom Entertainment, którzy pracują nad next-genowym horrorem, mają niezwykle ambitne plany, jeśli chodzi o ich nadchodzący projekt.

Choć obecnie większość fanów przerażających doznań w grach żyje premierą The Medium od rodzimego Bloober Team, to nie jest to jedyny przedstawiciel gatunku, o którym jest ostatnio głośno. Jeszcze wczoraj pisałem dla Was o bardzo intrygującym horrorze DYING: 1983, przy którym twórcy z  Nekcom Entertainment zamierzają wykorzystać możliwości oferowane przez kontroler PS5 DualSense.

Dalsza część tekstu pod wideo

Teraz natomiast wygląda na to, że prócz bodźców płynących z samego pada, studio zamierza dostarczyć również te wizualne - pod tym kątem gra ma stać na najwyższym możliwym poziomie. GamingBolt udostępnił kolejną część swojej rozmowy z CEO Nekcom Entertainment, Luo Xiangyu, w której opowiedział on o celach w kontekście grafiki oraz wydajności. Czego by nie napisać, jest naprawdę ambitnie:

Naszym celem jest osiągnięcie 4K, 60 klatek na sekundę oraz ray tracingu. W międzyczasie testujemy także tryb 120 FPS, ale nie jesteśmy w stanie już teraz zagwarantować, że pojawi się on w ostatecznej wersji gry.

Dwie ostatnie wiadomości (o wykorzystaniu możliwości DualSense oraz celach wizualnych) rzeczywiście mogą rozbudzić nadzieje odnośnie do tego, co właściwie na nas czeka. Osobiście nie mogę się doczekać finalnego wyniku - zdecydowanie warto śledzić dalszy rozwój.

Źródło: https://gamingbolt.com/dying-1983-is-targeting-4k-60-fps-with-ray-tracing-on-ps5

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper