Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 25.12.2020 13:25
Modern Warfare
3906V

Call of Duty Black Ops: Cold War jest wciskane osobom grającym w Modern Warfare - gracze słusznie narzekają

Nabywcy Call of Duty Modern Warfare narzekają na ostatnie ruchy Activision, które nieumiejętnie próbuje zachęcić graczy do przesiadki na Call of Duty Black Ops - Cold War.

Już parę dni temu poinformowaliśmy Was, że Call of Duty: Black Ops - Cold War jest niemalże trzykrotnie mniej popularny od zeszłorocznego Call of Duty: Modern Warfare, które jeszcze w listopadzie było połączone z sieciowym modułem Call of Duty: Warzone.

Twórcy próbują zachęcić aktywnych graczy z Modern Warfare na przesiadkę do najnowszej odsłony kultowej, strzelankowej serii, co nie podoba się posiadaczom zeszłorocznej części Call of Duty. Po wprowadzeniu pierwszego sezonu do Black Ops - Cold War, posiadacze MW muszą zmagać się z natarczywymi reklamami promującymi m.in. nową przepustkę sezonową w innej grze - pojawiają się one chociażby podczas ładowania gry.

Ponadto, deweloperzy nie ostrzegli wirtualnych żołnierzy, że zakup wydanego 9 dni temu Battle Passa jest nieopłacalny w zeszłorocznej odsłonie. Mimo tego, iż zainteresowani mogą zdobywać punkty doświadczenia za pomocą rozgrywania potyczek sieciowych w Modern Warfare, to przedmioty zdobywane za kolejne poziomy wykorzystamy wyłącznie w Cold War lub Warzone.

Buying new battlepass shouldn't even be in Modern Warfare menu from r/modernwarfare

Nie ulega wątpliwości, że jest to bardzo dziwna sytuacja, która nie powinna mieć miejsca. Subreddit skupiony na CoD:MW jest już zalewany negatywnymi opiniami graczy posiadającymi najnowszą przepustkę, a nie bawiącymi się w Warzonie lub Cold War.

Źródło: https://gamerant.com/call-of-duty-modern-warfare-black-ops-cold-war-warzone-ads/
https://charlieintel.com/modern-warfare-players-frustrated-as-game-becomes-a-cold-war-advertisement/74872/

Tagi: Activision Call of Duty: Black Ops - Cold War Treyarch / Raven Software