Cyberpunk 2077 w analizie płynności animacji na PS4. Framerate z patchem premierowym 1.02

Gry
10229V
Cyberpunk 2077 w analizie płynności animacji na PS4. Framerate z patchem premierowym 1.02
Bartosz Dawidowski | 10.12.2020, 09:26

W Sieci nadal brakuje recenzji konsolowych wydań Cyberpunka 2077. Warto więc przyjrzeć się, jak wygląda kwestia wykonania grafiki na PS4 i XOne.

Pojawiają się już pierwsze filmiki, prezentujące grafikę z Cyberpunk 2077 na PS4. Gra dostępna jest aktualnie w wersji 1.02. Z zainstalowanym patchem premierowym tytuł zajmuje w wersji na PS4 ponad 100 GB. Po pobraniu dodatkowych plików dźwiękowych, potrzebnych do włączenia angielskiego dubbingu, dobijamy do ok. 110 GB.

Dalsza część tekstu pod wideo

W poniższym nagraniu możecie prześledzić, jak tytuł radzi sobie z płynnością animacji w wielkiej metropolii Night City. Jak widać gra ma na PS4 spore problemy z utrzymaniem 30 klatek animacji. Przy szybszych przejadżkach samochodem podstawowa konsola Sony generuje czasem tylko 22 fps. Mówimy tu o zwykłej eksploracji metropolii, a nie walkach. I wygląda na to, że dzieje się to wszystko przy sporych kompromisach wizualnych, takich jak mocno zauważalny pop-in obiektów i niska rozdzielczość natywna.

Zaczęliście już grać w Cyberpunk 2077 na podstawowych modelach konsol? Jak wasze wrażenia?

https://youtu.be/aqiCkWjmdEg
https://youtu.be/apBmoH9cKkQ

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: własne

Komentarze (299)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper