Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 21.11.2020 20:30
The Last of Us 2
1590V

The Last of Us 2. Szef PlayStation wspiera Neila Druckmanna mówiąc, aby nie przejmować się hejtem

Szef PlayStation nie ukrywa zadowolenia z pracy studia Naughty Dog. Uważa, że ich najnowsza gra - The Last of Us 2 - opowiedziała dobrze napisaną historię, która poruszyła bardzo trudny temat.

The Last of Us Part II podzieliło fanów do tego stopnia, że Ci nieopanowani zaczęli aż składać groźby śmierci pracownikom Naughty Dog - czy to tym stałym, czy jedynie współpracującym przy danym projekcie. Jedną z poszkodowanych była Laura Bailey, która użyczyła swojego głosu Abby, głównej bohaterce wydanego w połowie czerwca tytułu przez Sony.

W wywiadzie dla GQ Magazine UK, szef PlayStation został zapytany, jak japońska korporacja zareagowała na ogromny hejt, który wylał się na kontynuację przygód Ellie i Joela. Jim Ryan stwierdził, że on, jak i Neil Druckmann (scenarzysta wyżej wspomnianej produkcji) są już dużymi chłopcami, którzy nie pozwalają sobie, aby nieuzasadnione narzekania utrudniały im pracę.

Spotkałem Neila w zeszłym roku i pogratulowałem mu za jego projekt i opowiedzianą w nim historię. Neil jest dużym chłopcem, podobnie jak ja, i nie sądzę, żeby którekolwiek z nas pozwoliło sobie na to, żeby niepotrzebnie przeszkadzały nam takie rzeczy.

Neil wie, że tworzy wspaniałe dzieła sztuki. Wie, że z powodzeniem poruszył tematy, które nigdy wcześniej nie były poruszane w dojrzały sposób w żadnej grze wideo. Myślę, że to niesamowita rzecz i jestem bardzo dumny, że PlayStation jest platformą, na której to się stało.

Warto przypomnieć, że już niebawem powinniśmy usłyszeć coś więcej na temat rozszerzenia, tudzież trybu sieciowego, w The Last of Us 2, nad którym pracuje amerykańskie studio Naughty Dog.

Źródło: https://www.playstationlifestyle.net/2020/11/21/jim-ryan-on-last-of-us-2-backlash/

Tagi: Naughty Dog Sony Interactive Entertainment The Last of Us Part II