Iza Łęcka Iza Łęcka 11.11.2020 07:00
The Last of Us 2 i God of War
1902V

The Last of Us 2 i God of War na PS5 ze wsparciem haptycznych wibracji

Sony zapewnia nie tylko szybsze wczytywanie czy płynniejszą animację w produkcjach ze wstecznej kompatybilności. Najnowsza aktualizacja dodała funkcję haptycznych wibracji do dwóch wielkich hitów debiutujących na PS4. W The Last of Us 2 i God of War głębiej poczujemy rozgrywkę.

Sony zapowiadało chęć ulepszania gier ze wstecznej kompatybilności, choć jeszcze w zeszłym tygodniu produkcje pokroju The Last of Us 2 i God of War nie wykorzystywały możliwości kontrolera DualSense. Na next-genie gry wczytywały się szybciej oraz posiadały płynniejszą animację, jednak pad do PS5 działał standardowo, oferując klasyczne wibracje.

Tymczasem zapowiada się, że starsze tytuły nie będą pozbawione możliwości doświadczenia funkcji nowego kontrolera –produkcje Naughty Dog oraz SIE Santa Monica Studio pozwalają lepiej odczuwać rozgrywkę. W przygodzie Kratosa sam bieg bohaterem oferuje rozmaite doznania, natomiast gdy bohater chwyta w ręce bronie i rozpoczyna walkę z przeciwnikami, pad zaskakuje zróżnicowanymi drganiami. Historia Ellie została okraszona haptycznymi wibracjami podczas wielu momentów w grze, między innymi w trakcie walki czy pływania łódką.

Nie ulega wątpliwości, że inżynierowie Sony poświęcili sporo uwagi DualSense, więc wykorzystanie jego możliwości, nawet w produkcjach ze wstecznej kompatybilności, będzie dla Japończyków niezwykle ważne. Gigant branży może nas jeszcze wielokrotnie zaskoczyć, choć już obecne testy udowodniły, że zapewniono dobre wsparcie gier z PS4.

Źródło: https://gamingbolt.com/the-last-of-us-part-2-and-god-of-war-seemingly-support-dualsense-features-on-ps5

Tagi: Naughty Dog Sony Interactive Entertainment The Last of Us Part II