Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 18.08.2020 19:10
Halo Infinite problemy
1251V

Halo Infinite z dużymi problemami przez outsourcing? Kierownictwo zajęło się rozwojem serialu

Premiera Halo Infinite nie odbędzie się w 2020 roku, a Brad Sams postanowił zdradzić szczegóły przełożenia premiery jednej z najważniejszych gier w katalogu Xboksa Series X. Dziennikarz jest przekonany, że kierownictwo pracowało nad serialem, a rozwój produkcji został w dużej mierze zlecony firmom zewnętrznym.

Halo Infinite miało zachęcać graczy do next-genowego Xboksa, ale jak wiadomo 343 Industries przełożyło datę premiery, a Phil Spencer przeprosił nawet graczy za niedogodności. Osoby zainteresowane nową generacją Amerykanów mają otrzymać nowe pozycje, ale wciąż czekamy na listę propozycji, które mają zachęcać do Xboksa Series X.

W sprawie gry wypowiedział się Brad Sams, według którego prace nad Halo Infinite trwają od 2015 roku – czyli w czasie, gdy przygotowanie Xboksa Series X nie zostało jeszcze zakończone. Mimo to urządzenie nie jest podobno problemem.

Twórcy Halo Infinite zlecili stworzenie całego świata (znacząca część gry) firmie zewnętrznej i choć outsourcing jest czymś normalnym podczas kreowania gier AAA, to jednak 343 Industries zdecydowało się zlecić prace nad bardzo dużym fragmentem pozycji. Nawet zwiastun z 2019 roku podobno nie został przygotowany przez deweloperów, ponieważ gra w tym czasie nie prezentowała takiej jakości.

Nietypowa forma rozwoju spowodowała sporo kłótni wśród deweloperów i w rok Halo Infinite straciło dwóch dyrektorów kreatywnych (Tim Longo i Mary Olsen). Kierownictwo nie pomogło w naprawie gry, nie oddało pozycji pod odpowiednie ręce, ponieważ według dziennikarza – zajmowało się serialem „Halo”.

Na zakończenie możecie zapoznać się z nowym utworem zaprezentowanym przez 343 Industries.

Źródło: https://wccftech.com/halo-infinite-development-troubles-outsourcing-tv-series-distraction/

Tagi: 343 Industries Halo Infinite Microsoft