The Last of Us 2 ma prawdziwy „hype train”. Sony nie oszczędza na promocji
Sony przygotowuje graczy na premierę The Last of Us 2 i korporacja chce mieć pewność, że gracze będą pamiętać o nowej produkcji Naughty Dog. Japoński wydawca zadbał nawet o oklejenie pociągów, które fani nazwali jednoznacznie: „hype train”.
W piątek pojawi się pierwsze recenzje The Last of Us 2 i choć Naughty Dog myśli już o kolejnym projekcie, Sony promuje najnowszą przygodę Ellie. Wydawca chce mieć pewność, że każdy gracz będzie przygotowany na nowy tytuł, więc zdecydowano się nawet na oklejenie pociągów kalifornijskiego metra.
Materiały opublikował Pete Ellis, jeden z designerów studia, który przez najbliższe dni będzie mógł korzystać z takiego odpicowanego środka transportu. Gracze szybko dostrzegli, że Sony tak naprawdę stworzyło „hype train”.
Jak wiadomo jeszcze kilka tygodni temu Japończycy nie mogli skupiać się wyłącznie na promocji gry, ponieważ Sony oraz Naughty Dog walczyło z przeciekami, ale na szczęście udało się opanować problemy i teraz fani mogą wyczekiwać na wielką premierę tytułu.
— Pete Ellis (@PeteEllisGames) June 8, 2020
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part II.