Kajetan Węsierski Kajetan Węsierski 24.05.2020 09:30
Nexy-geny ładowanie
1689V

Ed Boon, reżyser Mortal Kombat, twierdzi, że ludzie nie doceniają możliwości next-genów

Kolejny przedstawiciel dużego studia chwali możliwości, jakie dadzą przyszłe generacje konsol. Idzie on jednak o krok dalej i twierdzi, że gracze niedostatecznie doceniają choćby redukcję czasu ładowania. 

Premiera kolejnej generacji konsol to bez dwóch zdań największe wydarzenie w branży gier, w 2020 roku. Wszyscy fani mocno czekają i ostrzą sobie ząbki na to, co tak właściwie dostaniemy. Wciąż niestety wiemy stosunkowo mało (nie znamy choćby ceny), ale hegemoni cały czas dawkują nam informacje. 

Warto więc obserwować wszelkie konferencje, albowiem na ten moment nie wiadomo, na której z nich przyjdzie nam poznać nowe informacje. Jeśli gubicie się w zalewie transmisji online, to sprawdźcie koniecznie harmonogram, który przygotował Wojtek. Do czasu prezentacji wciąż musimy posiłkować się opiniami tych, którzy mieli okazję testować już możliwości konsol. 

Do takich osób na pewno zalicza się dyrektor kreatywny Mortal Kombat 11, Ed Boon, który przy okazji transmisji z Summer Game Fest, opowiedział nieco o swoich wrażeniach odnośnie do next-genów. Stwierdził, że wielu ludzi nie docenia wpływu, jaki wywoła praktycznie całkowite zredukowanie czasów ładowania:

To zabawne, że gdy pojawiają się nowe konsole, to wszyscy mówią tylko: "ok, ciekawe, jak wygląda grafika?". Myślę, że ludzie nie doceniają wpływu, jaki w tym przypadku będzie miała redukcja czasu ładowania w grach.

To otworzy wiele furtek, które wcześniej były niemożliwe do przekroczenia. Wydaje mi się, że jeszcze nawet nie maznęliśmy po powierzchni tego, co mogą przynieść takie możliwości. 

Twórca wypowiedział się także na temat dema Unreal Engine 5, które mogliśmy oglądać w minionym tygodniu. Czego by nie powiedzieć, nie krył zachwytu:

Z naszej perspektywy muszę stwierdzić, że przyglądaliśmy się także innym grom, które się ukażą i jesteśmy zachwyceni. Wszyscy jesteśmy graczami, więc cóż, należymy do grupy odbiorców. Byłem zauroczony PS5 i wersją demonstracyjną Unreal 5. Pomyślałem, że to nie może być prawdziwe! 

Dla mnie grafika to jednak element, który przyjdzie gdzieś przy okazji. Będzie lepsza, ale to nowa obsługa pamięci i czasów ładowania będą prawdziwą siłą!

Podzielacie zdanie Eda Boona? Wy także uważacie, że to nie grafika będzie miała największe znaczenie dla przyszłej generacji? Dajcie znać w komentarzach

Źródło: https://twinfinite.net/2020/05/mortal-kombat-boss-ps5-xbox-series-x/

Tagi: Mortal Kombat 11 NetherRealm Studios Warner Bros.