Wiedźmin mógł wyglądać zupełnie inaczej. Gameplay z 2004 roku pokazuje grę przed prezentacją na E3

Gry
5026V
Wiedźmin mógł wyglądać zupełnie inaczej. Gameplay z 2004 roku pokazuje grę przed prezentacją na E3
Iza Łęcka | 11.01.2020, 03:32

Wiedźmin przeszedł bardzo długą drogę nim wylądował na półkach sklepowych, a kolejni gracze rozpoczęli poznawać świat wykreowany przez Andrzeja Sapkowskiego w nowym, wcześniej niedostępnym miejscu. Za sprawą kolejnych wykopalisk, Rysław zaprezentował gameplay z bardzo wczesnej wersji Wiedźmina – zobaczcie rozgrywkę z 2004 roku.

Ryszard Chojnowski już na początku tygodnia zainteresował graczy publikując materiały z nigdy wcześniej niedostępnej wersji Wiedźmina – jeszcze w 2003 roku tytuł był tworzony na silniku IC Engine, na którym powstawał między innymi Mortyr.

Dalsza część tekstu pod wideo

Już w 2004 roku deweloperzy z CD Projekt RED podjęli decyzję o zmianie technologii i wykorzystywali Aurora Engine od BioWare – poniższy zapis pokazuje rozgrywkę na silniku twórców serii Mass Effect. Zobaczycie tutaj krótki fragment z 23 kwietnia 2004 roku prezentujący trzy sceny (kaplica z Wyzimy, dom Talara i pałac królewski), które zostały przygotowane przez twórców – CD Projekt RED szykował się na pierwsze pokazy gry, w tym na E3 2004.

Na gameplayu można dostrzec „pierwszy model wiedźmina sprzed Geralta” – zespół na początku chciał pozwolić graczom nazwać bohatera i jak zobaczycie na rozgrywce, postać pierwotnie nie przypominała znanego całemu światu zabójcy potworów.

Jesteście zainteresowani kolejnymi ciekawostkami z Wiedźmina? Sprawdźcie YouTube Rysława, gdzie znajdziecie między innymi ciekawą serię dotyczącą właśnie gry CD Projekt RED.

Na naszej stronie przeczytacie więcej informacji o Wiedźminie:

Źródło: Ryszard Chojnowski

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper