Dom z papieru x 6 Underground. Netflix potrafi reklamować swoje produkcje

Filmy/seriale
1051V
Dom z papieru x 6 Underground. Netflix potrafi reklamować swoje produkcje
Wojciech Gruszczyk | 11.12.2019, 17:18

Ekipa „Domu z papieru” przygotowuje się na ostatnie rozdanie, jednak Ryan Reynolds już teraz potrzebuje specjalistów, którzy pomogą mu wykonać jego niebezpieczną misję. Główny bohater „Underground” dzwoni do Profesora po pomoc.

Znamy już datę premiery ostatniego sezonu „Domu z papieru”. Na serial musimy zaczekać do przyszłego roku, ale już w najbliższy piątek subskrybenci otrzymają dostęp do „6 Underground”. Netflix postanowił wykorzystać sytuację i promuje film za pomocą Profesora.

Dalsza część tekstu pod wideo

To właśnie główny bohater „Domu z papieru” jest jedną z gwiazd reklamy, w której Ryan Reynolds próbuje zebrać dodatkowych specjalistów do tajnej misji. Rozmowa przebiega sprawnie i dopiero pod koniec pojawia się problem. Trzeba przyznać, że Netflix potrafi reklamować swoje produkcje. To nie pierwszy raz, gdy widzimy „połączenia światów”, jednak akurat tym razem dzięki wspólnej tematyce całość wygląda jeszcze lepiej. Kawał dobrej roboty.

Zamierzacie oglądać „ 6 Underground”? Za film odpowiada Michael Bay, a historia w tym wypadku skupi się na zespole specjalistów, którzy za cenę wolności mają wykonać bardzo niebezpieczną misję:

„Co jest najlepsze w byciu martwym? Nie to, że udało ci się zwiać przed szefem, byłą lub byłym, ani nawet to, że wszystkie twoje przewinienia zostały wymazane. Najlepsza w byciu martwym jest…wolność. Wolność, która pozwala ci walczyć z niesprawiedliwością i złem, które czają się w naszym świecie – i nikt i nic nie może cię zatrzymać ani niczego zabronić.”

Na naszym serwisie przeczytacie również:

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper