Iza Łęcka Iza Łęcka 05.12.2019 08:11
witchfire walka z kościotrupem
1056V

Witchfire na najnowszym gameplayu. Ekipa Adriana Chmielarza dopieszcza kolejne elementy rozgrywki

The Astronauts dopracowują poszczególne aspekty rozgrywki w Witchfire. Gameplay z kolejnego dema potwierdza – szykuje się spora przyjemność dla sympatyków dynamicznych starć.

Zespół Adriana Chmielarza intensywnie pracuje nad kolejnymi szczegółami ich najnowszej produkcji. Witchfire, który jak dotąd został zapowiedziany wyłącznie na komputery osobiste, już po pierwszych zajawkach prezentuje się niezwykle klimatycznie i przepełniony jest szybkimi starciami.

Już w zeszłym tygodniu zapowiedziany został świeży materiał. Na najnowszym gameplayu możemy sprawdzić kolejny urywek z dema. Tym razem rozgrywka rozpoczyna się na plaży, a bohater staje przed kolejnymi falami wrogów do pokonania. Już na poprzednich materiałach z gry mogliśmy zauważyć – twórcy przede wszystkim stawiają na dynamiczną akcję, a pojedynki ze Strażnikami Czarownicy wydają się być całkiem wymagające.

Deweloperzy podkreślają, ile elementów zostało już stworzone – powiększony został arsenał broni i zaklęć, z których gracz będzie mógł skorzystać, podczas walki będziemy mieć do czynienia z wieloma rodzajami przeciwników (w tym również z bossem), a wszystko to mieścić się będzie w różnych strefach walki. Co ciekawe, w pozycji będziemy mieć do czynienia z systemem ostrzegania przed atakiem, który będzie informował o nadciągającym zagrożeniu. Trzeba przyznać, że intensywne prace przynoszą swój skutek – zainteresowanie wielu graczy na pewno zostało jeszcze mocniej podsycone. Wyczekujmy więc konkretnej daty premiery Witchfire...

Na naszym serwisie przeczytacie również o Witchfire:

Źródło: YouTube.com

Tagi: demo gameplay The Astronauts walka Witchfire