Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 15.11.2019 21:30
Red Dead Redemption 2 arthur i ryba
2078V

Red Dead Redemption 2 na PC z komicznym bugiem. Arthur traci na wadzę przez szybszy sprzęt

Jeszcze kilka tygodni temu fani rozgrywki na PC dziękowali konsolowcom za „betę”, a okazuje się, że to właśnie na komputerach osobistych trwają testy, które pozwolą Rockstarowi przygotować grę na next-geny. Twórcy muszą jednak pamiętać, by przy mocy PS5 i Xbox Scarlett dostosować pragnienie Arthura.

Red Dead Redemption 2 zadebiutowało na PC z wieloma problemami. Wielu graczy na początku nie mogło nawet włączyć produkcji, a deweloperzy spędzili pierwsze dni od debiutu na eliminowaniu kolejnych błędów. Od premiery minęło już 10 dni, ale twórcy nadal nie poradzili sobie ze wszystkimi niedogodnościami, a kolejne są właśnie znajdowane przez społeczność.

Użytkownik Reddita podczas rozgrywki w Red Dead Redemption 2 na PC zauważył pewne problemy względem doświadczenia świata Rockstar na PS4 – rdzenie na nowej platformie zużywały się czterokrotnie szybciej. Łatwo fan Dzikiego Zachodu połączył problem z liczbą klatek na sekundę, ponieważ grał w RDR 2 w 120 fps, czyli otrzymał cztery razy więcej fpsów względem konsolowego wydania.

W kolejnym teście sprawdził działanie Red Dead Redemption 2 na PC w 30 klatkach na sekundę i w tym momencie był już pewien, gdzie znajduje się błąd. W kolejnym kroku uzyskał 160 fps i rdzenie zostały opróżnione w zaledwie minutę. Nie trzeba tego pewnie specjalnie tłumaczyć, ale Rockstar połączył liczbę wyświetlanych klatek na sekundę z metabolizmem głównego bohatera gry.

Red Dead Redemption 2 jedznie bug 1

Na naszym portalu znajdziecie dodatkowe informacje o Red Dead Redemption 2:

Źródło: https://www.reddit.com/r/PCRedDead/comments/dwjp1t/i_think_ive_just_made_a_discovery_about_a_big/

Tagi: Red Dead Redemption 2 Rockstar San Diego Take-Two