Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 05.11.2019 22:00
Death Stranding dziecko
1163V

Death Stranding dużą zagadką dla analityków. Hideo Kojima opowiada o tworzeniu połączeń

Death Stranding trafi na półki sklepowe w najbliższy piątek i jest to zdecydowanie największa premiera Sony w drugiej połowie 2019 roku. Mimo to nawet specjalista z NPD ma duży problem z określeniem, czy produkcja może osiągnąć komercyjny sukces.

Czy Death Stranding osiągnie oczekiwany sukces i trafi na szczyt rankingów sprzedaży? Z tym pytaniem trudzą się teraz najwięksi analitycy z naszej branży, którzy niemal jednym głosem mówią – trudno powiedzieć. Hideo Kojima stworzył niezwykle intrygujący świat, ale przygotowane materiały oraz niektóre opinie potwierdzają, że nie jest to tytuł dla każdego.

Z powyższym pytaniem zmierzył się Mat Piscatella z NPD, który w rozmowie dla redakcji GameDaily.biz, podkreślił, że wynik zdobyty przez Death Stranding (84%) nie zwiastuje wielkiego hitu sprzedażowego. Mimo to specjalista mówi wprost – gdyby miał strzelić, to postawiłby, że gra Kojimy trafi do grona 20 najlepiej sprzedających się produkcji 2019 roku. Jednocześnie podkreśla, że nie będzie w ogóle zdziwiony, jeśli tytuł nie zostanie doceniony przez publikę i zanotuje gorszy wynik.

Myśląc o słowach analityka pojawia się też jedno pytanie – na jaki rezultat liczy Sony? Korporacja od dobrych kilku miesięcy promuje tytuł, a w ostatnich dniach jesteśmy stale atakowani kolejnymi materiałami. Dobrym przykładem jest poniższy film, na którym Kojima opowiada o swoich „trudnych początkach niezależnego dewelopera”, by później wspomnieć o wyjątkowości swojego tytułu i „linie”, którą gracze będą się łączyć z innymi śmiałkami podczas rozgrywki.

Naszą recenzję Death Stranding znajdziecie na portalu od ubiegłego tygodnia. 

Na naszym portalu przeczytacie więcej informacji o Death Stranding:

Źródło: https://gamedaily.biz/article/1366/death-stranding-gamedailydotreview

Tagi: Death Stranding Kojima Productions Sony Interactive Entertainment