Cuphead ze świetną sprzedażą. Twórcy mogą mieć duże nadzieje przed premierą Cuphead: The Delicious Last Course

Cuphead od początku przykuł uwagę wielu graczy, przede wszystkim ze względu na oprawę graficzną, która wzorowana była na rysunkowych filmach z zeszłego wieku.
StudioMDHR może mieć powody do zadowolenia, ponieważ stworzony przez nich nieco ponad 2 lata temu, wymagający sidescroller okazał się tym, czego gracze naprawdę chcieli. Pomimo bardzo wysokiego poziomu trudności, Cuphead zdołał już trafić do 5 milionów graczy na całym świecie. Wpływ na sprzedaż z pewnością miała wydana w kwietniu wersja gry na Nintendo Switch.
Wielokrotnie przekładana premiera gry nie miała więc negatywnego skutku na popularność, ponieważ zaledwie w ciągu 2 tygodni od wypuszczenia, Cuphead rozszedł się w nakładzie miliona egzemplarzy. We wrześniu 2018 developer mógł cieszyć się już z 3 milionów sprzedanych kopii, a od tamtej pory, jak doskonale teraz widać, sprzedaż wciąż utrzymywała się na wysokim poziomie.




Cuphead turns two today, and we're so humbled to announce: it has officially gone five-times platinum!!
— Studio MDHR (@StudioMDHR) September 29, 2019
Starting now, the game is 20% off on all platforms for a full week. And stay tuned, because we have 5 days of fun and giveaways planned to celebrate 5 million copies sold! pic.twitter.com/oe7uTzY62Y
Z okazji przekroczenia kolejnego kamienia milowego, twórcy ogłosili 20% przecenę swojego dzieła. Obecnie StudioMDHR pracuje nad Cuphead: The Delicious Last Course, które ukaże się w przyszłym roku.
Warto również przeczytać na naszym portalu: