Tytus Stobiński Tytus Stobiński 25.09.2019 16:23
Night City
1062V

Night City w Cyberpunk 2077 ma składać się z niepowtarzalnych elementów

Cyberpunk 2077 to z całą pewnością RPG, a jednym z czynników decydujących o tym, czy gra z tego gatunku jest dobra, to żyjący, realistycznie zbudowany świat.

W Cyberpunk 2077 jednym z najistotniejszych elementów świata jest miasto Night City, które raczej będzie nieco mniejsze, niż cały teren dostępny w Wiedźminie 3: Dziki Gon. Całość ma jednak być bardziej naszpikowana atrakcjami, ogromnymi wewnętrznymi lokacjami i po prostu wszystkim, co sprawi, że rozgrywka będzię długa i bogata.

Podczas udzielania wywiadu do nowego numeru PlayStation Official Magazine, Marthe Jonkers, starsza artystka koncepcyjna w CD Projekt RED, opowiedziała nieco na ten temat:

Night City jest niesamowite, ale my (CDPR) stawiamy wyżej jakość niż ilość. Muszę być z Wami szczera w tym aspekcie. Terenów do zwiedzania jest sporo, ale nigdy nie stworzylibyśmy tych w połowie pustych budynków. Chcemy mieć pewność, że gdzie nie pójdziesz, Twoja eksploracja będzie stała na wysokim poziomie. Naszym celem jest sprawić, by za każdym rogiem czaiło się coś ciekawego. Jesteś w jednym miejscu, a w oddali dostrzegasz już, coś co Cię interesuje.

To trochę jak puzzle, kiedy myślę o Night City. Wielkie puzzle 3D, gdzie wszystko powinno być interesujące, a każdy z elementów oryginalny.

Warto również przeczytać:

Tagi: CD Projekt CD Projekt RED Cyberpunk 2077

Nie przegap