Star Wars: Battlefront II nie wystartował tak jak powinien. Zespół DICE cały czas żałuje

Gry
1651V
Star Wars: Battlefront II nie wystartował tak jak powinien. Zespół DICE cały czas żałuje
Tytus Stobiński | 23.08.2019, 18:14

Star Wars: Battlefront II nie miało zbyt łatwego startu, a wszystko za sprawą bardzo nieprzemyślanego systemu mikropłatności, który najzwyczajniej w świecie cechował się mechaniką pay to win.

Od premiery minęło jednak już trochę czasu, a developer mógł wszystko przemyśleć. W wywiadzie udzielonym dla redakcji portalu gameindustry, zajmujący się w DICE designem Denis Brannvall wypowiedział się na temat zmian, jakie zaszły w całym zespole i tego, jak wszyscy obecnie podchodzącą do lootboxów. Usłyszeliśmy także kilka słów na temat nieszczęsnej premiery gry i wywołanego zamieszania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeśli mamy wierzyć słowom Brannvalla, to nie ma tygodnia, by twórcy nie zastanawiali się nad tym, jak wszystko by wyglądało, gdyby nie feralna decyzja związana z mikropłatnościami.

Wyobraź sobie, gdybyśmy na premierę nie zrobili w tego taki sposób, w jaki faktycznie zrobiliśmy. Bylibyśmy w innym miejscu, wiem to z pewnością, bo Battlefront II to udany sequel pamiętający o dziedzictwie serii. Musieliśmy zrobić krok wstecz i dokładnie wszystko wyczyścić. Trochę tak jak Ubisoft w przypadku Rainbow Six Siege. Oni też nie mieli wymarzonego startu, ale wszystko udało się naprostować i teraz gra cieszy się popularnością i poszanowaniem graczy.

A jakie jest Wasze zdanie na temat Star Wars: Battlefront II (2017)? Gracie nadal w produkcję od DICE?

Więcej na temat temat:

 

Źródło: https://gamingbolt.com/star-wars-battlefront-2-lives-up-to-franchises-legacy-dice

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper