Tytus Stobiński Tytus Stobiński 23.08.2019 18:14
Star Wars: Battlefront II
1210V

Star Wars: Battlefront II nie wystartował tak jak powinien. Zespół DICE cały czas żałuje

Star Wars: Battlefront II nie miało zbyt łatwego startu, a wszystko za sprawą bardzo nieprzemyślanego systemu mikropłatności, który najzwyczajniej w świecie cechował się mechaniką pay to win.

Od premiery minęło jednak już trochę czasu, a developer mógł wszystko przemyśleć. W wywiadzie udzielonym dla redakcji portalu gameindustry, zajmujący się w DICE designem Denis Brannvall wypowiedział się na temat zmian, jakie zaszły w całym zespole i tego, jak wszyscy obecnie podchodzącą do lootboxów. Usłyszeliśmy także kilka słów na temat nieszczęsnej premiery gry i wywołanego zamieszania.

Jeśli mamy wierzyć słowom Brannvalla, to nie ma tygodnia, by twórcy nie zastanawiali się nad tym, jak wszystko by wyglądało, gdyby nie feralna decyzja związana z mikropłatnościami.

Wyobraź sobie, gdybyśmy na premierę nie zrobili w tego taki sposób, w jaki faktycznie zrobiliśmy. Bylibyśmy w innym miejscu, wiem to z pewnością, bo Battlefront II to udany sequel pamiętający o dziedzictwie serii. Musieliśmy zrobić krok wstecz i dokładnie wszystko wyczyścić. Trochę tak jak Ubisoft w przypadku Rainbow Six Siege. Oni też nie mieli wymarzonego startu, ale wszystko udało się naprostować i teraz gra cieszy się popularnością i poszanowaniem graczy.

A jakie jest Wasze zdanie na temat Star Wars: Battlefront II (2017)? Gracie nadal w produkcję od DICE?

Więcej na temat temat:

 

Źródło: https://gamingbolt.com/star-wars-battlefront-2-lives-up-to-franchises-legacy-dice

Tagi: DICE Electronic Arts Star Wars: Battlefront II (2017)

Nie przegap