Tytus Stobiński Tytus Stobiński 23.08.2019 11:12
Geoff Keighley
1883V

Geoff Keighley twierdzi, że nie jesteśmy gotowi na Death Stranding

O tym, że Death Stranding nie będzie "typową" grą wideo wiemy w zasadzie od ogłoszenia przez Hideo Kojime prac nad tytułem.

Chociaż mieliśmy okazję zobaczyć niejeden gameplay z Death Stranding, to wciąż nie wiemy za wiele o tym ile gra ma do zaoferowania. Sama akcja osadzona jest w Zjednoczonych Miastach Ameryki, a po ataku terrorystycznym na Central Knot City mieszkańcy postanowili rozpocząć próby przetrwania na własną rękę. Teoretycznie naszym głównym celem jest dostarczenie wiadomości, jaką pozostawiła matka Amelii, czyli nieżyjącej już prezydent ZMA. Kobieta była przeciwniczką siłowych rozwiązań, nawoływała do ponownego zjednoczenia się i odbudowy państwa. Kanadyjski dziennikarz Geoff Keighley twierdzi jednak, że świat nie jest gotowy na to co w projekcie przyjdzie nam zobaczyć.

Może więc o Death Stranding być po premierze naprawdę głośno i zapewne będzie.

A jeśli chodzi o sieciowe aspekty gry, to uważam się ludzie całkowicie nie są gotowi na to co tam się dzieje. Podczas Opening Night rozmawialiśmy o tym jeśli pamiętasz, jak ludzie lubią wiesz, nasikać na grzyba i obserwować jak zaczyna rosnąć. To jest całkowicie głupie, ale też zabawne, tylko wraz z tym musimy przyjąć całą koncepcję świata. Zrozumieć, jak takie działanie odnosi się do wszystkiego co w grze robimy i całego systemu połączeń ludzi. Ludzie potrafią powtarzać, że Kojima robi takie szalone rzeczy, ale zastanówcie się jaki to ma wpływ na świat Death Stranding. I znów wydaje mi się, że on nie tworzy zwyczajnej gry dla pojedynczego gracza, a całość składa się z wielu sieciowych elementów. Myślę, że sam zdradzi nieco więcej na ten temat. Jestem podekscytowany myślą o tym, jak ludzie zaczną postrzegać Death Stranding. I ponownie, sam nie do końca rozumiem o co chodzi. On działa na innym poziomie, wiesz - kołysanie dziecka i cała reszta szalonych rzeczy. Cóż, zobaczymy.

A premiera gry już 8 listopada bieżącego roku. Mamy więc jeszcze trochę czasu, by otrzymać dodatkowe informacje, ale nie liczmy, że developer wyjawi nam sporą część fabuły, jak mają w zwyczaju niektórzy twórcy. Pamiętajmy jednak - "in Kojima we trust", prawda?

Warto również przeczytać na naszym portalu:

 

Tagi: Death Stranding Kojima Productions Sony Interactive Entertainment

Nie przegap