Tak wyglądał prototyp Ryse: Son of Rome na Xboksa 360

Gry
1943V
Tak wyglądał prototyp Ryse: Son of Rome na Xboksa 360
Paweł Musiolik | 13.05.2019, 10:47

Ryse: Son of Rome miało pierwotnie pojawić się jeszcze na Xboksa 360 i wykorzystać Kinecta. Zdecydowano się jednak na przeniesienie gry na Xboksa One, by konsola Microsoftu miała więcej gier startowych.

Debiutujące jako tytuł startowy Xboksa One Ryse: Son of Rome zostało ocenione dosyć dobrze mimo swoich ograniczeń w rozgrywce. Doceniono grafikę, która na tamte czasy robiła spore wrażenie. Było to możliwe dzięki decyzji Microsoftu, który nie chciał, by projekt pojawił się na Xboksie 360.

Dalsza część tekstu pod wideo

Halo 5: Guardians. Ogromna aktualizacja w grze

Pierwotnie Ryse: Son of Rome miało być bowiem grą na poprzednią generację konsol wykorzystującą Kinecta. Projekt pokazano pierwszy raz w 2010 roku, kiedy nosił jeszcze prototypową nazwę Codename: Kingdoms. Trzy lata później Crytek zapowiedział grę ponownie, ale na Xboksa One.

Okazało się, że w międzyczasie Ryse: Son of Rome powstawało jako normalna gra na Xboksa 360, oferując walkę bronią białą z perspektywy oczu bohatera, ale bez wykorzystania do tego Kinecta. Całość więc trafiłaby przede wszystkim do fanów Dark Messiah of Might and Magic.

Skąd o tym wiemy? Ktoś kupił devkita Xboksa 360, a na dysku konsoli znajdowała się prototypowa wersja Ryse: Son of Rome, która w ruchu wyglądała następująco.

Jak wam się podoba taka wersja Ryse: Son of Rome?

Źródło: własne

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper