Tak działa ruchowe sterowanie w Sorcery

Gry
659V
Tak działa ruchowe sterowanie w Sorcery
Bartosz Dawidowski | 16.01.2012, 11:35

Przed kilkoma dniami SCE opublikowało świeży trailer Sorcery, które stało się w ostatnich miesiącach odrobinę doroślejszym i bardziej klimatycznym tytułem. Zwiastun był jednak dosyć powierzchowny - teraz możemy przyjrzeć się rozgrywce w detalach. Nowy materiał nagrano podczas targów CES 2012.

Przed kilkoma dniami SCE opublikowało świeży trailer Sorcery, które stało się w ostatnich miesiącach odrobinę doroślejszym i bardziej klimatycznym tytułem. Zwiastun był jednak dosyć powierzchowny - teraz możemy przyjrzeć się rozgrywce w detalach. Nowy materiał nagrano podczas targów CES 2012.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Na zaprezentowanej rozgrywce widać, jak możemy przełączać się między różnymi czarami (np. najpierw zamrażamy oponenta, a później rozbijamy go innym czarem). Fajnie prezentuje się „podkręcanie” zaklęć, trochę w stylu strzałów piłką nożną oddawanych w amigowym Sensible Soccer. Można dzięki temu prowadzić magiczny ogień zza węgła. Na gameplayu widać również, jak główny bohater stawia magiczne bariery, których nie mogą przebyć adwersarze.

Dla jasności warto wspomnieć, że Sorcery nie jest strzelaniną "na szynach" - Fin, główny bohater tej opowieści, porusza się w wybranym przez gracza kierunku.

 

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper