Aktualizacja World War 3 dodaje nowy tryb i mapę. Co dalej z grą?

Gry
1263V
Aktualizacja World War 3 dodaje nowy tryb i mapę.  Co dalej z grą?
Paweł Musiolik | 23.11.2018, 09:21

World War 3 w miesiąc od premiery, otrzymało drugą aktualizację, która dorzuca do gry nowy tryb, nową mapę, a także przebudowany system odrodzeń.

World War 3 mimo chłodniejszego przyjęcia wśród graczy, jest sukcesem ekipy The Farm 51. Produkcja zwróciła się w trakcie premierowego weekendu, więc jest szansa, że projekt nie umrze we wczesnym dostępie.

Dalsza część tekstu pod wideo

World War 3 notuje fantastyczny wynik. Koszty produkcji zwróciły się w weekend

Nowa aktualizacja, oznaczona wersją 0.2 przynosi nam nowy tryb gry - Deathmatch drużynowy, w którym dostępny jest nowy system odradzania się. Mecze rozegramy na warszawskiej mapie Centrum Handlowe.

Oprócz tego dodano nową broń - MSBS Bullpup, pojazd - IFV Boxer i pancerze do nich. Pełna lista zmian wygląda nastepująco:

NOWY KONTENT

  • Nowy tryb: Team Deathmatch,
  • Nowa mapa: Warsaw Shopping Mall (tylko TDM),
  • Nowa broń: MSBS Bullpup,
  • Nowy pojazd: IFV Boxer,
  • Nowy uniform: Russian Partisan,
  • Nowy pancerz do pojazdów: siatka przeciw pociskom RPG dla IFV Boxer oraz IFV Bumerang,
  • Nowy system odrodzenia ( na razie tylko na TDM),

NOWOŚCI

  • Podczas rozgrywki możesz wybierać rodzaj granatów (w ten sam sposób jak gadżety),
  • Backend: System Progresji ( pierwsze podejście ),
  • Celowniki termiczne ( pierwsze podejście),
  • Backend: Odblokowanie ekwipunku,
  • Backend: Autoryzacja serwerów,
  • Pierwsze testy nowego systemu dnia i nocy na mapie TDM,

ROZGRYWKA

  • Dodane celowniki termiczne: Średnie powiększenie dla Thor SM, MM , duże powiększenie dla Odin LM,
  • Dodana nowa bron: (AR) MSBS-B - używa naboi .300 Blackout która zadaje większe obrażenia niż karabiny zachodniej strony ale za to ma większy opad pocisków, zadając również mniejsze obrażenia na dystans i ma większy rozrzut przy strzelaniu,
  • Verp- zwiększony odrzut,
  • Tor przeszedł zmiany jak obniżenie obrażeń, po zmianie zadaje troszkę więcej obrażeń niż G29. Z racji ze to kaliber .50 to zadaje większe obrażenia przy penetracji pancerza kiedy strzelamy bezpośrednio w płytę na kamizelce,
  • Snajperki - Zmniejszona została prędkość pocisków (okazało się ze zachowywały się jak bronie w których pocisk nie opada względem dystansu, czyli tam gdzie celujesz tam leci pocisk), teraz powinno być tak jak w AR,
  • RPG- Zmniejszony zasięg otrzymywania obrażeń na podstawowych pociskach, zmniejszone obrażenia tak samo opadanie obrażeń na pociskach Frag (powinno to służyć do zadawanie obrażeń raniąc postać, a nie zabijając na dużych obszarach),
  • Pocisk Frag RPG przeszedł kosmetyczne zmiany , jest jaśniejszy, bardziej szaro/brązowy,
  • Nowe rozbłyski broni przy strzale. Powinny byc bardziej wydajne i wyglądac lepiej, prosimy o feedback w sprawie ich widoczności, będziemy je poprawiac,
  • Nowe efekty wizualne w zależności od spadającej artylerii: Artyleria, Naloty, Bombardowanie, teraz łatwiej rozpoznać co jest używane,
  • Naprawione zostało obrażenia rozpryskowe dla kalibru >25mm, teraz obrażenia maleją w zależności od dystansu miedzy eksplozja, a graczem,
  • Juz nie możesz w tym samym czasie przeładowywać bron i przeskakiwać przez obiekty,
  • Poprawione zostały lokalizacje odrodzenia na wszystkich mapach.
  • Dodano zoptymalizowane swiatło do wszystkich rozbłysków broni,
  • i wiele więcej,

NAPRAWA BŁĘDÓW

  • Naprawione zostały nazwy przedmiotów i opisy na wyskakujących okienkach,
  • Zaznaczanie już powinno być naprawione.
  • Radar dla UGV działa jak powinno.
  • Mini UGV nie powinno już otrzymywać decali z otoczenia,
  • Lance RC - działko od granatów dymnych działa już poprawnie.
  • T90 - poprawnie zamocowany właz wieżyczki
  • Poprawne efekty zniszczenia dla optyki Falcon,
  • Zmniejszono ilość attachmentów na niektórych pancerzach pojazdów (Anders, Marder, and T72). Powinno to nieznacznie poprawić wydajność,
  • Naprawiona została pozycja lewej reki na niektórych uchwytach, 
  • Naprawione zostały materiały na niektórych emblematach,
  • Naprawiony został wykres amunicji przy modyfikacji broni,
  • Kaliber broni powinien pokazywać się poprawnie,
  • Glauberyt SMG - Naprawiona została animacja,
  • Punktacja za karanie graczy została naprawiona,
  • Juz nie ma informacji ze możesz naprawić zniszczony pojazd jak masz zestaw naprawy,
  • Naprawione zostało zadawanie dużych obrażeń dla działek przez bron przeciwko pojazdom,
  • Naprawiony został błąd gdzie przedmioty były odblokowane,
  • Naprawiony został błąd który resetowało zapisane przez nas ekwipunek,
  • Naprawiony został błąd gdzie nie mogliśmy założyć odblokowanego przedmiotu,
  • Różne poprawki na czacie,
  • Naprawiony błąd który uniemożliwiał wyłączenie CPU Performance Boost,
  • Poprawiono punktację za asysty oznaczonych przeciwników,
  • i wiele więcej,

OPTYMALIZACJA

  • Poprawione zostały efekty cząsteczek przy strzale który powodował spadek FPS, 
  • Nowe cząstki uderzeniowe,
  • Zmniejszono ilość attachmentów na pancerzach niektórych pojazdów,
  • Poprawki do streamowania poziomów,
  • Poprawiona optymalizacja kolizji modeli,
  • Ciągła optymalizacja,

POPRAWKI

  • Zmieniona nazwa "Performance Boost" na "CPU Performance Boost" , żeby lepiej odzwierciedlać do czego to służy,
  • Poprawiona eksplozja RPG,
  • Dodatek tłumiki płomienia już funkcjonuje,
  • Okienko czatu dodany do ekranu podsumowania po zagranym meczu,
  • Zmniejszony został Zasięg wybuchu dla kalibru >25mm razem z poprawiony zasięgiem obrażeń,
  • Obrażenia mina przeciw czołgowej zostały zmniejszone do 600 obrażeń, i potrzebujesz 2 min żeby zniszczyć pojazd,
  • Zwiększona wytrzymałość UGV na pociski RPG: 1 Tandem albo 2 podstawowe wystarczają do zniszczenia UGV,
  • Zredukowana ilość granatów dymnych z 5 do 2,
  • Zredukowana szansa na rykoszet dla pocisków 25mm,
  • Ekran podsumowania TDM pokazuje informacje,
  • Poprawiona została cena jak i masa pancerza,
  • W grze skrót został zmieniony z P:(ping) na L:(latency) , spowodowane zostało to tym ze pokazujemy ile jest opóźnienie na serwerze, a nie ile masz pingu,
  • Poprawki przy postprocesingu wizji termowizyjnej,
  • Zaktualizowano miniatury w menu,
  • Różne ulepszenia animacji (bezczynności, przeładowywanie), 
  • Poprawki przy wyszukiwaniu gier,
  • I wiele innych drobnych poprawek oraz ulepszeń.

Grę aktualnie kupicie z 10% zniżką.

Oprócz tego, The Farm 51 ujawniło plany rozwoju gry na najbliższe miesiące. Mamy dostawać kolejne mapy do trybu Deathmatch Drużynowy, nowe jednostki, broń czy pojazdy. W kolejnej aktualizacji mamy dostać także polską wersję, wraz z niemiecką i rosyjską.

Źródło: https://steamcommunity.com/games/674020/announcements/detail/1696064733682241848

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper