Aktualizacja World War 3 dodaje nowy tryb i mapę. Co dalej z grą?
World War 3 w miesiąc od premiery, otrzymało drugą aktualizację, która dorzuca do gry nowy tryb, nową mapę, a także przebudowany system odrodzeń.
World War 3 mimo chłodniejszego przyjęcia wśród graczy, jest sukcesem ekipy The Farm 51. Produkcja zwróciła się w trakcie premierowego weekendu, więc jest szansa, że projekt nie umrze we wczesnym dostępie.
World War 3 notuje fantastyczny wynik. Koszty produkcji zwróciły się w weekend
Nowa aktualizacja, oznaczona wersją 0.2 przynosi nam nowy tryb gry - Deathmatch drużynowy, w którym dostępny jest nowy system odradzania się. Mecze rozegramy na warszawskiej mapie Centrum Handlowe.
Oprócz tego dodano nową broń - MSBS Bullpup, pojazd - IFV Boxer i pancerze do nich. Pełna lista zmian wygląda nastepująco:
NOWY KONTENT
- Nowy tryb: Team Deathmatch,
- Nowa mapa: Warsaw Shopping Mall (tylko TDM),
- Nowa broń: MSBS Bullpup,
- Nowy pojazd: IFV Boxer,
- Nowy uniform: Russian Partisan,
- Nowy pancerz do pojazdów: siatka przeciw pociskom RPG dla IFV Boxer oraz IFV Bumerang,
- Nowy system odrodzenia ( na razie tylko na TDM),
NOWOŚCI
- Podczas rozgrywki możesz wybierać rodzaj granatów (w ten sam sposób jak gadżety),
- Backend: System Progresji ( pierwsze podejście ),
- Celowniki termiczne ( pierwsze podejście),
- Backend: Odblokowanie ekwipunku,
- Backend: Autoryzacja serwerów,
- Pierwsze testy nowego systemu dnia i nocy na mapie TDM,
ROZGRYWKA
- Dodane celowniki termiczne: Średnie powiększenie dla Thor SM, MM , duże powiększenie dla Odin LM,
- Dodana nowa bron: (AR) MSBS-B - używa naboi .300 Blackout która zadaje większe obrażenia niż karabiny zachodniej strony ale za to ma większy opad pocisków, zadając również mniejsze obrażenia na dystans i ma większy rozrzut przy strzelaniu,
- Verp- zwiększony odrzut,
- Tor przeszedł zmiany jak obniżenie obrażeń, po zmianie zadaje troszkę więcej obrażeń niż G29. Z racji ze to kaliber .50 to zadaje większe obrażenia przy penetracji pancerza kiedy strzelamy bezpośrednio w płytę na kamizelce,
- Snajperki - Zmniejszona została prędkość pocisków (okazało się ze zachowywały się jak bronie w których pocisk nie opada względem dystansu, czyli tam gdzie celujesz tam leci pocisk), teraz powinno być tak jak w AR,
- RPG- Zmniejszony zasięg otrzymywania obrażeń na podstawowych pociskach, zmniejszone obrażenia tak samo opadanie obrażeń na pociskach Frag (powinno to służyć do zadawanie obrażeń raniąc postać, a nie zabijając na dużych obszarach),
- Pocisk Frag RPG przeszedł kosmetyczne zmiany , jest jaśniejszy, bardziej szaro/brązowy,
- Nowe rozbłyski broni przy strzale. Powinny byc bardziej wydajne i wyglądac lepiej, prosimy o feedback w sprawie ich widoczności, będziemy je poprawiac,
- Nowe efekty wizualne w zależności od spadającej artylerii: Artyleria, Naloty, Bombardowanie, teraz łatwiej rozpoznać co jest używane,
- Naprawione zostało obrażenia rozpryskowe dla kalibru >25mm, teraz obrażenia maleją w zależności od dystansu miedzy eksplozja, a graczem,
- Juz nie możesz w tym samym czasie przeładowywać bron i przeskakiwać przez obiekty,
- Poprawione zostały lokalizacje odrodzenia na wszystkich mapach.
- Dodano zoptymalizowane swiatło do wszystkich rozbłysków broni,
- i wiele więcej,
NAPRAWA BŁĘDÓW
- Naprawione zostały nazwy przedmiotów i opisy na wyskakujących okienkach,
- Zaznaczanie już powinno być naprawione.
- Radar dla UGV działa jak powinno.
- Mini UGV nie powinno już otrzymywać decali z otoczenia,
- Lance RC - działko od granatów dymnych działa już poprawnie.
- T90 - poprawnie zamocowany właz wieżyczki
- Poprawne efekty zniszczenia dla optyki Falcon,
- Zmniejszono ilość attachmentów na niektórych pancerzach pojazdów (Anders, Marder, and T72). Powinno to nieznacznie poprawić wydajność,
- Naprawiona została pozycja lewej reki na niektórych uchwytach,
- Naprawione zostały materiały na niektórych emblematach,
- Naprawiony został wykres amunicji przy modyfikacji broni,
- Kaliber broni powinien pokazywać się poprawnie,
- Glauberyt SMG - Naprawiona została animacja,
- Punktacja za karanie graczy została naprawiona,
- Juz nie ma informacji ze możesz naprawić zniszczony pojazd jak masz zestaw naprawy,
- Naprawione zostało zadawanie dużych obrażeń dla działek przez bron przeciwko pojazdom,
- Naprawiony został błąd gdzie przedmioty były odblokowane,
- Naprawiony został błąd który resetowało zapisane przez nas ekwipunek,
- Naprawiony został błąd gdzie nie mogliśmy założyć odblokowanego przedmiotu,
- Różne poprawki na czacie,
- Naprawiony błąd który uniemożliwiał wyłączenie CPU Performance Boost,
- Poprawiono punktację za asysty oznaczonych przeciwników,
- i wiele więcej,
OPTYMALIZACJA
- Poprawione zostały efekty cząsteczek przy strzale który powodował spadek FPS,
- Nowe cząstki uderzeniowe,
- Zmniejszono ilość attachmentów na pancerzach niektórych pojazdów,
- Poprawki do streamowania poziomów,
- Poprawiona optymalizacja kolizji modeli,
- Ciągła optymalizacja,
POPRAWKI
- Zmieniona nazwa "Performance Boost" na "CPU Performance Boost" , żeby lepiej odzwierciedlać do czego to służy,
- Poprawiona eksplozja RPG,
- Dodatek tłumiki płomienia już funkcjonuje,
- Okienko czatu dodany do ekranu podsumowania po zagranym meczu,
- Zmniejszony został Zasięg wybuchu dla kalibru >25mm razem z poprawiony zasięgiem obrażeń,
- Obrażenia mina przeciw czołgowej zostały zmniejszone do 600 obrażeń, i potrzebujesz 2 min żeby zniszczyć pojazd,
- Zwiększona wytrzymałość UGV na pociski RPG: 1 Tandem albo 2 podstawowe wystarczają do zniszczenia UGV,
- Zredukowana ilość granatów dymnych z 5 do 2,
- Zredukowana szansa na rykoszet dla pocisków 25mm,
- Ekran podsumowania TDM pokazuje informacje,
- Poprawiona została cena jak i masa pancerza,
- W grze skrót został zmieniony z P:(ping) na L:(latency) , spowodowane zostało to tym ze pokazujemy ile jest opóźnienie na serwerze, a nie ile masz pingu,
- Poprawki przy postprocesingu wizji termowizyjnej,
- Zaktualizowano miniatury w menu,
- Różne ulepszenia animacji (bezczynności, przeładowywanie),
- Poprawki przy wyszukiwaniu gier,
- I wiele innych drobnych poprawek oraz ulepszeń.
Grę aktualnie kupicie z 10% zniżką.
Oprócz tego, The Farm 51 ujawniło plany rozwoju gry na najbliższe miesiące. Mamy dostawać kolejne mapy do trybu Deathmatch Drużynowy, nowe jednostki, broń czy pojazdy. W kolejnej aktualizacji mamy dostać także polską wersję, wraz z niemiecką i rosyjską.