Darksiders 3. Pierwsze szczegóły na temat gry

Gry
891V
Darksiders 3. Pierwsze szczegóły na temat gry
Laughter | 04.05.2017, 20:52
PS4

Darksiders 3 szybko zostało ujawnione po wycieku. Twórcy zaprezentowali pierwszy zwiastun, ale zabrakło w nim fragmentów z rozgrywki i pierwszych konkretów. Te poznaliśmy dopiero dzisiaj i brzmią bardzo ciekawie.

Darksiders 3 pozwoli wcielić się w trzeciego jeźdźca apokalipsy. Główną bohaterką została Furia, siostra Wojny i Śmierci. Protagonistka jest potężnym magiem i poza śmiercionośnymi czarami, potrafi posługiwać się równie zabójczym biczem. Tytuł powstaje w studiu Gunfire Games, które składa się z pracowników tworzących dwie poprzednie odsłony, więc fani mogą spać spokojnie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Darksiders 3 już oficjalnie. Mamy pierwszy zwiastun!

Darksiders 3 będzie celowało wysoko, a twórcy inspirują się najlepszymi grami. Seria od zawsze przywodziła na myśl strukturę znaną z The Legend of Zelda. W przypadku trzeciej odsłony nie ulegnie to zmianie. Podobnie jak w "Breath of the Wild" twórcy projektują zagadki w taki sposób, aby pasowały do otoczenia i miały ogólny sens. Studio chce uniknąć tego, aby przeszkody na jakie trafi gracz wyglądały niczym pułapki zastawione na niego przez nieistniejącą postać, która nie kierowała się żadną logiką czy sensem. Nie oczekujcie więc wyskakujących i nie pasujących do otoczenia przeciwników. Twórcy chcą uniknąć takich rozwiązań i planują zagęścić świat w naturalny oraz sensowny sposób. Nie będzie żadnych skrzynek nie pasujących do otoczenia, czy innych elementów wyrwanych z kontekstu. Świat ma być na swój sposób wiarygodny. 

Ta sama ideologia dotyczy każdego fragmentu świata. Poszczególne lokacje będą ze sobą ściśle powiązane. Za przykład podano zjazd w głąb lokacji za pomocą windy. Podziemia zostały skonstruowane w taki sposób, aby ukazać, że nad powierzchnią istnieje świat, który niedawno zwiedzaliśmy. Przez szczeliny można oglądać otoczenie, gdzie chodziliśmy lub te, które dopiero odwiedzimy. Sama struktura podziemi ma być logicznie rozplanowana. Tego typu drobne detale mają sprawiać, że gracze będą chcieli badać najdrobniejszy szczegóły i eksplorować świat na własną rękę.

Darksiders 3 pozwoli wcielić się w Furię - postać ma być ciekawą i przyjemną postacią pod względem rozgrywki. Twórcy wypowiedzą się o niej szerzej w niedalekiej przyszłości. Wiemy jednak, że jest to bohaterka bardzo zwinna i przypomina postapokaliptyczne połączenie Catwoman z Kratosem z God of War. 

Historia Darksiders 3 ma być napisana w taki sposób, aby osoby nie znające poprzedników mogły się dobrze bawić i nie czuły zagubione z powodu nieznajomości wcześniejszych wydarzeń.

Darksiders 3 w przeciwieństwie do poprzedników działa na silniku Unreal Engine 4. Pozwoliło to na zaprojektowanie gry w bardziej swobodny sposób i zrezygnowanie z pewnych ograniczeń. Lokacje pozwolą na większą wolność w sferze wertykalnej. Oznacza to, że konstrukcja map pozwoli na większą swobodę wspinania. Zauważalny skok jakości zaliczył także wygląd wody, lawy i oświetlenia. Jednocześnie gra zachowała styl artystyczny pierwszej części.
 

Darksiders 3 - pierwszy zwiastun gry

Źródło: http://ca.ign.com/articles/2017/05/04/darksiders-3-first-hands-on-preview-a-ign-first

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper