W trakcie konferencji podsumowującej wyniki finansowe Take-Two, CEO Strauss Zelnick wypowiedział się na temat oczekiwań firmy wobec .
to ważna gra dla Take-Two. Zelnick opowiedział o reakcjach na grę po E3 i o tym, jak wpłynęły one na decyzję, aby zainwestować w ten tytuł i jego marketing jeszcze więcej pieniędzy.
Dalsza część tekstu pod wideo
Jak sam przyznał, pokaz na E3 był świetny i Take-Two jest z niego "naprawdę zadowolone". Uzyskał sześćdziesiąt nominacji i dwanaście nagród oraz wywołał "niesamowity odzew" w mediach społecznościowych oraz samych mediach.
Dodał następnie, że Take-Two zainwestowało w tę grę masę pieniędzy, które zostały przeznaczone na produkcję i marketing, stąd oczekiwania także są wygórowane.
Całą wypowiedź podsumował z dużym optymizmem:
Dają z siebie wszystko i wykraczają poza standardowe działania, bo naprawdę wierzą w ten tytuł.