PSX Extreme 227 od dzisiaj w sprzedaży

Gry
852V
PSX Extreme 227 od dzisiaj w sprzedaży
[email protected] | 29.06.2016, 12:15

Już jest w sprzedaży najnowszy numer PSX Extreme. W lipcowym wydaniu obszerna relacja z targów E3, na których był Komodo. Ponadto recenzje aktualnych produkcji, Temat Numeru poświęcony automatom, druga część poradnika do Dark Souls III, stała dawka retro, a na deser jedna z dwóch okładek do wyboru. Miłej lektury!

Dalsza część tekstu pod wideo

Numer, który trzymasz w rękach, jest dla mnie szczególnie ważny z dwóch osobistych powodów. Ba, jest i trzeci, bardziej ogólny, jeśli wziąć pod uwagę główną zawartość, czyli tradycyjnie obszerny raport z dorocznego święta gier wideo w Los Angeles. Wbrew temu, co sądzili niektórzy z Was po jednym z moich felietonów, w temacie naszej obecności na E3 nic się nie zmieniło. To kwestia rzetelności dziennikarskiej i Waszego zaufania do nas, a to są rzeczy bezcenne. Nie wyobrażam sobie opisywania tak ważnego wydarzenia jak E3 na podstawie cudzych doniesień z Internetu. To równie pasjonujące, jak „przechodzenie gier na YouTubie”... Naszą obecność w halach Convention Center, aby dostarczyć Wam wrażenia z pierwszej ręki z największych hitów, stawiam sobie co roku wręcz za punkt honoru i wyzwanie (podobnie zresztą jak walkę z budżetem) – i jestem szczęśliwy, że znowu się udało. Nawet jeśli atrakcje za wielką wodą nie są już moim osobistym udziałem.

I tu wracamy do pierwszego zdania. Dokładnie 10 lat temu, w czerwcu 2006 r., po raz pierwszy w życiu zawitałem na targi E3 do Los Angeles (ciekawostka: wtedy sądziłem, że to jedyna taka okazja i obkupiłem się w pamiątki. Solidny plecak z logo E3 2006 służy mi do dzisiaj). Natomiast dokładnie pięć lat temu, w czerwcu 2011 r., powstał pierwszy numer PSX Extreme [#167] ze mną za sterami redaktora naczelnego. Sprawa wtedy o tyle karkołomna, że razem z Perezem ogarnialiśmy całe targi i powstawanie numeru zdalnie, na linii Warszawa – Los Angeles, jako kompletni nowicjusze na swych stanowiskach. Wyłącznie za pomocą maili, komunikatorów i SMS-ów. Jak wiecie z historii magazynu, weszło nam to w krew, bo w L.A. stawiałem się potem regularnie. Kiedyś napisałem, że wizytę na E3 zostawiam sobie jako przywilej rednacza – ale to już nieaktualne. Pora, by inni zgRedzi zakosztowali tej imprezy (i ciężkiej pracy) – ja w tym roku zawitałem na kameralne EA Play do Londynu.

Zanim jednak wybierzecie się z nami za ocean i na Wyspy, zapraszam na wyprawę do podziemi dworców kolejowych, podejrzanych spelun, nadmorskich kawiarni i wszelakich „wozów Drzymały”. Wyprawę niekoniecznie w przeszłość, bo okazuje się, że automaty arcade wciąż żyją, mają się nieźle, a producentom nie brakuje pomysłów i licencji. Czy można na nich w Polsce zarobić? Dżujo zbadał temat, nie żałując monet. Zapraszam do lektury. [Grzegorz "Butcher" Drabik]

PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
TEMAT NUMERU – RAPORT E3 2016
 
Intro i konferencje
PlayStation VR
Nowe konsole

Battlefield 1 
Call of Duty: Infinite Warfare 
Days Gone 
Dead Rising 4  
Detroit: Become Human 
Dishonored II 
FIFA 17 
Final Fantasy XII: The Zodiac Age 
Final Fantasy XV 
For Honor 
Forza Horizon 3
Gears of War 4 
God of War 
Gran Turismo Sport
Horizon: Zero Dawn 
Injustice 2
Mafia III 
Pro Evolution Soccer 2017 
Resident Evil VII: Biohazard 
Sea of Thieves
South Park: The Fractured but Whole 
Steep
Tekken 7
The Last Guardian 
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Titanfall 2 
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands 
Watch_Dogs 2 

TEMAT NUMERU
 
Automaty wiecznie żywe
 
CO NOWEGO
 
Elex
Persona 5
Star Trek Online
 
PLAYTEST
 
Halo Wars 2
 
RECENZJE
 
Dead Island: Definitive Edition
Downwell 
Fallout 4 – Far Harbor
Guilty Gear Xrd -REVELATOR- 
Hitman: Episode 3 – Marrakesh
Homefront: The Revolution  
Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games
Mirror’s Edge Catalyst  
One Piece: Burning Blood  
Overwatch  
Shadow of the Beast
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter  
Teddy Together   
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan
The Technomancer
Trials of the Blood Dragon  
 
PORADNIK
 
Dark Souls III cz. 2
 
HARDKOR
 
Parszywa 12
Drake autoironiczny
Zgrentgen – Komu dojrzałość?
Kartoteka – Yasumi Matsuno       
Styliści branży – The Fullbright Company 
 
RETRO
 
Trzeba znać
Moje retro – Łukasz „Dżujo” Kujawa  
Pegasus zone – Jackie Chan’s Action Kung Fu 
Kult plastiku – PlayStation Mouse
Historia gier wideo w Polsce (cz. XIX)
Tru Story – O dwóch takich, co „ukradli” telewizor
Comix Zone – rozmowa z Jeanem Van Hamme’em
 
FELIETONY
 
Z dziennika gracza [Dżujo]
Fabularna tawerna [Zax]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
Dwóch zgryźliwych tetryków [Zooltar / Marcellus]
New Game Plus [Mielu]
Okiem maniaka [Butcher]
 
STAŁE RUBRYKI
 
Co nowego 
Ohayo Nippon
Test
Hyde Park
Graczpospolita
Region Filmowy
Głos Ludu
Listy
 
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
Prenumeratę numeru lipcowego wysłaliśmy w niedzielę, 26 czerwca. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na [email protected]. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.
 
 

E-wydania dostępne jest także na platformach e-Kiosk i eGazety.pl.
 

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper