Daniel Stroński Daniel Stroński 01.08.2015 11:17
Rise of the Tomb Raider trzykrotnie większe od poprzedniczki i bez ekranów ładowania
1012V

Rise of the Tomb Raider trzykrotnie większe od poprzedniczki i bez ekranów ładowania

Rise of the Tomb Raider (PS4) zostało już oficjalnie potwierdzone na PlayStation 4 i chociaż grę dostaniemy znacznie później, a Square wiedziało, że nie spodoba się to fanom, możemy już na spokojnie śledzić kolejne informacje nt. gry. Tym razem powiedziano nieco o rozmiarach zwiedzanych przez Larę terenów.

W rozmowie z serwisem GamingBolt, sprawujący pieczę nad produkcją Brian Horton powiedział nieco o wielkości świata:

Obszary do eksploracji są trzykrotnie większe od tych z poprzedniej części, a grobowce znacznie bardziej obszerne. Wprowadziliśmy coś, co nazwaliśmy "skupiskiem zadań logicznych", co oznacza, że będzie trzeba rozwiązać sporo pomniejszych zagadek, które są częściami składowymi tej głównej, dużej. Mamy też nowe metody poruszania się po świecie - Lara może wspinać się na drzewa, pływać pod wodą... to także metoda zakradnięcia się do przeciwnika.

Co do samych ekranów ładowania:

Jak tylko zaczniesz zabawę, jeśli tylko nie zginiesz ani nie wyłączysz gry w trakcie, nic nie przerwie całego doświadczenia. Chcemy w ten sposób wzmóc immersję, stworzyć niewybijające z rytmu doświadczenie.

Rise of the Tomb Raider (PS4) trafi na konsole Xbox w listopadzie tego roku, a wersja na PS4 dostępna będzie rok później, pod koniec 2016 roku.

Źródło: http://gamingbolt.com/rise-of-the-tomb-raider-on-xbox-one-wont-have-any-loading-screens-3-times-bigger-than-the-original

Tagi: playstation 4 Rise of the Tomb Raider Square Enix