Painkiller (2025)

Painkiller (2025)

3,7
3 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 5.0
XSX|S 5.0
PC 1.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Anshar Studios
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-3
Premiery
Świat:
09.10.2025
Europa:
09.10.2025
Polska:
09.10.2025
Producent:
Anshar Studios
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-3
Premiery
Świat:
09.10.2025
Europa:
09.10.2025
Polska:
09.10.2025

Recenzja redakcji

Painkiller 2025 recenzja PS5
5.0
Painkiller - recenzja gry. W co ja właściwie zagrałem?
PS5 XSX|S PC

Painkiller (2025) - opis gry

Painkiller to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Anshar Studios i wydana przez 3D Realms. Była to pierwsza nowa odsłona cyklu od czasu wydanego w 2012 roku .  Gra jest rebootem serii Painkiller.

Fabuła - Painkiller (2025)

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry toczy się w Czyśćcu, gdzie wcielamy się w jednego z czterech czempionów, uwięzionych tam z powodu grzechów, które uniemożliwiły im wejście do Nieba. Gdy upadły anioł Azazel planuje inwazję na Ziemię z armią demonów i swymi potwornymi dziećmi, Nefilim, Głos Stwórcy powierza mu misję powstrzymania go. Nagrodą za sukces jest wieczne zbawienie.

Rozgrywka - Painkiller (2025)

Produkcja Anshar Studios to kooperacyjna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Trzech graczy realizuje różne zadania w trakcie misji, korzystając z podstawowych mechanik FPS, takich jak sprint, skok, ślizg i różne tryby strzału.

Gra oferuje dwa główne tryby: kampanię (Raids) oraz losowy tryb arenowy (Rogue Angel). Kampania składa się z dziewięciu misji podzielonych na trzy akty, każdy zakończony walką z unikalnym bossem wymagającą opanowania specyficznych mechanik. Tryb Rogue Angel to natomiast walka o przetrwanie na losowych arenach, z przypadkowo wybranym bossem.

Postęp uzależniony jest od zarabiania waluty, za którą kupuje się nową broń i modyfikacje zmieniające jej zachowanie. Gracz może nosić jednocześnie tylko dwie bronie, co wymaga strategicznego doboru ekwipunku – zazwyczaj jednej do kontroli tłumu i drugiej do eliminacji potężniejszych wrogów. Dodać też warto, że do wyboru mamy różne postacie dysponujące innymi pasywnymi umiejętnościami.

Wideo - Painkiller (2025)

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper