Destiny 2: Porzuceni

Destiny 2: Porzuceni

8,7
22 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 8.9
XONE 8.4
PC 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bungie
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
99 godzin
Liczba graczy:
MMO
Premiery
Świat:
04.09.2018
Europa:
04.09.2018
Polska:
04.09.2018
Producent:
Bungie
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
99 godzin
Liczba graczy:
MMO
Premiery
Świat:
04.09.2018
Europa:
04.09.2018
Polska:
04.09.2018

Recenzja redakcji

Destiny 2: Porzuceni - recenzja gry. Odkupienie
Zdjęcie Rozbo

Rozbo

9
Destiny 2: Porzuceni - recenzja gry. Odkupienie
PS4 XONE PC

Destiny 2: Porzuceni - opis gry

Porzuceni (ang. Forsaken) to trzecie duże rozszerzenie do gry Destiny 2 wyprodukowanej przez studio Bungie i wydanej przez Activision. DLC, podobnie jak ‘podstawka, było dostępne na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Porzuceni to największe z dotychczas wydanych rozszerzeń do Destiny. Punktem wyjścia dla historii są wydarzenia, a konkretnie niepokoje, które wstrząsają Rafą (strefą znajdującą się między marsem a Jowiszem). Aby im zaradzić, na miejsce zostają wysłani Cayde-6 oraz Strażnik, czyli nasza postać. I szybko okazuje się, że będą mieć ręce pełne roboty. Z miejscowego więzienia wydostają się najwięksi zakapiorzy galaktyki zwani Baronami. Zadaniem bohaterów jest ich z powrotem usidlić. Baronów jest łącznie ośmiu.

Rozszerzenie Porzuceni wprowadza szereg nowości do formuły Destiny. Jest to nie tylko nowa zawartość, ale także pewne gameplayowe modyfikacje. Jeśli chodzi o to pierwsze, w DLC pojawiają się nowe questy, strike’i, tryb Gambit (oferuje wariant PVE i PVP), dwie nowe lokacje oraz zdolności i wyposażenie (w tym nowa broń - łuk). We wspomnianym Gambicie rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, które muszą zasilać swoje banki energii.

W przypadku modyfikacji formuły warto wspomnieć na przykład o powrocie losowych parametrów uzbrojenia. Co więcej, pozbyto się restrykcji uniemożliwiających wyekwipowanie dowolnej broni w slotach na nie (wcześniej w jednym slocie można było umieścić jeden typ broni)  i znacząco rozbudowano system Masterwork - teraz możliwych upgrade’ów do przeprowadzenia jest znacznie więcej (wcześniej był tylko jeden).

Wideo - Destiny 2: Porzuceni

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych