The Legend of Heroes: Trails to Azure

The Legend of Heroes: Trails to Azure

9,2
6 oceny

Ocena wg platformy:

NS 10.0
PC 8.3
PS4 10.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nihon Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
2020
Europa:
2020
Producent:
Nihon Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
2020
Europa:
2020

The Legend of Heroes: Trails to Azure - opis gry

The Legend of Heroes: Trails to Azure to japońska gra RPG wyprodukowana przez Nihon Falcom i wydana przez NIS America. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach PS4 i Nintendo Switch. Był on remasterem gry wydanej pierwotnie na PSP.

Fabuła - The Legend of Heroes: Trails to Azure

Dalsza część tekstu pod wideo

Trails to Azure to piąta odsłona serii Trails i zarazem bezpośrednia kontynuacja The Legend of Heroes: Trails from Zero. Akcja rozgrywa się kilka miesięcy po wydarzeniach tam ukazanych. Special Support Section tj. specjalny oddział policji Crossbell, święci triumfy, a jego członkowie, w tym główny bohater Lloyd Bannings, zyskują sławę i chwałę. Dobre chwile nie trwają jednak długo. Jak grzyby po deszczu w półświatku wyrastają nowe organizacje o niecnych intencjach, a jakby tego było mało niewielkie państwo-miasto Crossbell zmaga się z presją ze strony dwóch potężnych państw: imperium Erebonia i republiki Calvard.

Rozgrywka - Fabuła - The Legend of Heroes: Trails to Azure

Trzon rozgrywki nie uległ zmianon względem poprzedniej części. Walki na mapie świata inicjuje się, atakując widoczne na niej podobizny potworów. Zaatakowanie jej od frontu ogłuszy na chwilę przeciwnika, pozwalając nabrać dystansu lub ominąć walkę, pozwolenie mu na zajście nas od tyłu aktywuje walkę z wrogami atakującymi jako pierwszymi, a cios w plecy potwora daje drużynie wiele korzyści, takich jak priorytet na pasku kolejności, zwiększoną szansę na obrażenia krytyczne czy możliwość wykonania Teamrusha - techniki łączonej. System walki nie różni się zbytnio od tego z poprzednich odsłon serii - każdy członek drużyny może dowolnie poruszać się po polu walki i atakować wybrane przez siebie cele atakami fizycznymi, zużywającymi EP (Ether Points) czarami lub technikami specjalnymi Craft opartymi o CP (Craft Points). Nabicie 100 CP pozwoli na przerwanie kolejności tur silnym atakiem specjalnym lub też jego znacznie silniejszą wersją, wymagającą 200 CP. Poza doświadczeniem i przedmiotami, po walkach uzyskujemy także minerały sepith służące do tworzenia kwarców (Quartz) wpływających na rozwój i umiejętności postaci. Podczas gry SSS nawiąże także kontakt z w sumie pięcioma postaciami pobocznymi, które można wcielić do drużyny lub zostawić na tyłach jako wspomagaczy. W walkach wciąż uczestniczyć mogą jedynie cztery osoby.

Autor: Daaku

Do gry wprowadzono też jednak trochę nowego. Są to dla przykładu mechaniki Burst i Back Attack czy możliwość modyfikowania własnego samochodu.

Twórcy przygotowali również bonusy dla osób dysponujących zapisem stanu gry z The Legend of Heroes: Trails from Zero. Pozwala to odblokować dodatkowe scenki niedostępne w żaden inny sposób.

Save można też wykorzystać w The Legend of Heroes: Trails into Reverie

Wideo - The Legend of Heroes: Trails to Azure

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper