Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

7,7
31 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Eighting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
11.12.2008
Europa:
29.01.2010
Polska:
29.01.2010
Producent:
Eighting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
11.12.2008
Europa:
29.01.2010
Polska:
29.01.2010

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars - opis gry

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars jest bijatyką 2,5D wyprodukowaną przez japońskich deweloperów z Eighting, a wydaną przez Capcom na konsolę Nintendo Wii. Ultimate All-Stars jest siódmym cross-overem, nad którym pieczę sprawuje japońska firma.

W Tatsunoko vs. Capcom w szranki stają bohaterowie uniwersum Capcomu oraz postacie z Tatsunoko. Jest to japońskie studio animacji odpowiedzialne za takie hity lat siedemdziesiątych jak choćby Yattaman czy Załoga G, emitowane w Polsce na kanale Polonia 1. Produkcja Japończyków nie jest techniczną bijatyką w stylu Street Fighter, a biorąc pod uwagę uproszczone sterowanie, powinien odnaleźć się w niej każdy. Jednocześnie system oferuje kilka zagrań wymagających większych umiejętności, które zostaną docenione przez bardziej zaawansowanych graczy. Gra w umiejętny sposób balansuje na granicy casualu i względnego rozbudowania, co zdaje się dobrze trafiać w statystycznego użytkownika konsoli Wii.

 

Capcom odszedł od podziału na ataki ręka/noga znane z serii Street Fighter, które zastąpiono trzema uderzeniami - słabym, średnim i mocnym. Walki odbywają się w układzie dwóch na dwóch, a zawodników zmieniamy przy pomocy jednego przycisku. System walki w Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars nie pozbawiony jest przy tym głębi. Baroque pozwala kasować opóźnienia ciosów, przez co gracz może łączyć je w bardzo długie combo.

 

Dochodzi do tego również Mega Crash, pozwalający wyrwać się z combosa i kilka sposobów zmiany postaci. W porównaniu do czwartej numerycznej odsłony Ulicznego Wojownika znacznie łatwiej wykonuje się Super Combo, a odpowiedzialny za nie pasek ładuje się zarówno gdy bijemy oponenta, jak i sami otrzymujemy ciosy. Licznik ciosów często osiąga liczbę ponad czterdziestu uderzeń, a wojownicy z uniwersum Tatsunoko przywołują statki kosmiczne i wielkie mechy w formie ataków specjalnych. W szranki staje ze sobą dwudziestu sześciu fighterów, po trzynastu na każdą ze stron. Tryby zabawy przedstawiają się standardowo: gracz ma do wyboru m.in. Arcade, Survival, Time Attack czy Versus (offline oraz online).

 

W kwestii oprawy graficznej Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars prezentuje się jak lwia część produkcji Capcomu z tego gatunku, czyli bardzo dobrze. Gra robi nie mniejsze wrażenie niż Street Fighter IV, mimo że nie obsługuje HD.

Wideo - Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych