Syndicate

Syndicate

8,4
54 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.4
SNES 7.5
SMD 5.0
AMIGA 8.6
3DO -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bullfrog Productions
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.,   Strategiczna
Śr. czas:
60 godzin
Premiery
Świat:
1993
Europa:
1993
Producent:
Bullfrog Productions
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.,   Strategiczna
Śr. czas:
60 godzin
Premiery
Świat:
1993
Europa:
1993

Syndicate - opis gry

Syndicate to cyberpunkowa taktyczna strzelanina z elementami gry strategicznej wyprodukowana przez studio Bullfrog Productions i wydana przez Electronic Arts m.in. na komputery, SNES-a i Sege Mega Drive. Tytuł odniósł wielki sukces, doczekując się w późniejszych latach dodatków, kontynuacji oraz reboota.

Akcja dzieje się pod koniec XXI wieku, konkretnie w 2096 roku. Nad światem zaczęły panować megakorporacje, które w garści trzymają rządy i życie zwykłych, szarych obywateli. Jedna z nich, pochodząca z Europy firma, tworzy chip, który po wstrzyknięciu w kark pozwala wpłynąć na to, jak człowiek postrzega otaczającą go rzeczywistość. Funkcja ta ma też drugą stronę - daje megakorpom kontrolę nad wybranym delikwentem.

W grze kontrolujemy oddział czterech cyborgów (każdy z nich ma wstrzyknięty chip), które działają na zlecenie korporacji. Akcję śledzimy dzięki izometrycznej kamerze. Tutejszy świat podzielony jest na 50 terytoriów i żeby zdobyć kontrolę nad jego częścią musimy wypełniać kolejne wytyczne. Celem misji może być zabójstwo jakiejś ważnej osobistości, wyeliminowanie innych agentów albo porwanie. Gdy przejmiemy kontrolę nad danym obszarem, możemy zacząć zbierać podatki. Ich wysokość ustalamy sami, ale na względzie trzeba mieć, że jeśli będą zbyt wysokie, lud się zbuntuje.

Kolejne misje wybieramy z poziomu mapy świata. Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki wybieramy także sprzęt, który wezmą ze sobą agenci-cyborgi. Pomiędzy kolejnymi eskapadami możemy tworzyć nowe bronie i modyfikacje, co jest niezbędne, jeśli chcemy przejąć kontrolę nad całym światem.

Wspomniana izometryczna kamera wzięła się stąd, że w założeniach twórców postać gracza siedzi w samolocie latającym nad miejscem akcji. Może on wprawdzie wskazać gdzie agenci mają iść lub gdzie strzelać, ale podopieczni nie zareagują na bieżące wydarzenia dopóki, dopóty nie zostanie włączony Panic Mode.

Wideo - Syndicate

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper