Spyborgs

Spyborgs

6,8
5 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bionic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
22.09.2009
Europa:
25.09.2009
Producent:
Bionic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
22.09.2009
Europa:
25.09.2009

Spyborgs - opis gry

Spyborgs to chodzona bijatyka wyprodukowana przez kalifornijskie studio Bionic Games i wydana przez Capcom wyłącznie na Wii. W pierwotnych założeniach tytuł miał parodiować kreskówki o superbohaterach, jednak negatywna reakcja na pierwszy pokaz gry sprawiła, że twórcy poszli w poważniejsze klimaty.

Fabuła Spyborgs kręci się wokół trójki cyborgów-agentów, którzy podczas pewnej misji zostają zdradzeni przez jednego ze swoich. Bohaterowie ledwie uchodzą z życiem i poprzysięgają zemstę, w czym mają im pomóc zwiększające potencjał bojowy mechaniczne części wszczepione do ciała.

 

Każdy z cyborgów posiada w produkcji Bionic Games zestaw unikalnych dla siebie umiejętności. Są to Clandestine, która walczy przy użyciu katany i swoim stylem przywodzi na myśl wojowników ninja, Stinger, nieformalny lider całej grupy, zamiast ręki posiadający działko, oraz robot Bouncer - wprawdzie niezbyt mobilny, ale za to dysponujący potężną siłą. Ich zmaganiom przypatruje się Voxel, który ogranicza się do dawania dobrych rad i wskazówek.

 

Spyborgs to przede wszystkim chodzona mordoklepa z naciskiem na kooperację. Grać mogą maksymalnie dwie osoby, ale jeśli nie mamy w pobliżu znajomego to jest też oczywiście opcja zmagań ramię w ramię ze sztuczną inteligencją. W grze zaimplementowano niezbyt skomplikowany system rozwoju - postacie zdobywają doświadczenie, co pozwala im usprawniać umiejętności. Twórcy przygotowali dwie metody sterowania - jedną wykorzystującą funkcje kontrolera ruchowego, oraz drugą, bardziej tradycyjną, korzystającą z przycisków.

 

Jak wspominaliśmy na wstępie, gra doczekała się dość radykalnych zmian w trakcie developingu. Spyborgs została początkowo zaprezentowane w 2008 roku i miało parodiować kreskówki z superbohaterami, oferując przy tym sporą dawkę humoru. Wstępne reakcje były jednak dalekie od wymarzonych, co wymusiło zmianę założeń na producentach i wydawcach, a w rezultacie pójście w kierunku dość typowego science-fiction. Krok ten nie pozostał ostatecznie bez konsekwencji - niektórzy recenzenci narzekali bowiem, że gra Bionic, ze swoim nowym stylem, jest mało oryginalna.

Wideo - Spyborgs

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych