Red Steel 2 - opis gry
Red Steel 2 jest strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowaną przez Ubisoft Paris i wydaną przez Ubisoft w marcu 2010 wyłącznie na Nintendo Wii.
Druga część Red Steel ma niewiele wspólnego z poprzednikiem - to zupełnie inna historia i bohaterowie. Fabuła nie jest zbytnio wyszukana, opowiadając historię zamaskowanego wojownika z klanu Kusaragi, który ma za zadanie bronić rodzimą wioskę przed terroryzującymi ją bandytami, którym przewodzi odwieczny rywal protagonisty, niejaki Shinjiro. Do dyspozycji gracza oddano w tym celu całkowicie nowe realia - Dziki Zachód w wersji japońskiej z kowbojami-samurajami, kopalniami złota, saloonami i kanionami. Wyjątkowy klimat potęgują elementy zaczerpnięte z nurtu cyberpunk z uwagi na wiele wynalazków, które nie miały wówczas racji bytu: motocykle, roboty czy chociażby czytnik kart elektronicznych.
Misje, podobnie jak chociażby w Borderlands, można znaleźć na dużej tablicy ogłoszeń wiszącej na jednej ze ścian kryjówki bohatera - powraca się tutaj po każdym wykonanym zadaniu. Podstawą w zrozumieniu systemu są treningi, których nie można pominąć - kiedy w dłonie gracza trafia miecz klanu Kusagari, od razu zwiększa się pula dostępnych technik, a tych jest w Red Steel 2 bardzo dużo. Miecz postawiony w stan bloku nie tylko chroni przed uderzeniami, ale także odbija lecące pociski. Możliwości jego użycia jest naprawdę wiele, zaś umiejętne ich wykorzystanie, wespół z opanowanym systemem uskoków, są kluczem do przeżycia. Nie należy też nigdy zapominać o broni palnej, stanowiącej świetną alternatywę dla ostrza i skutecznie pomagającej eliminować większe grupy wrogów. „Dwójce” ogromnie przysłużyła się przystawka Wii MotionPlus. Wystarczy stanąć na chwilę, wciskając guzik A, by wejść w tryb bloku, a potem zacząć obracać kontrolerem w kilku płaszczyznach - sensor niemal idealnie odczytuje ruchy katany i jeśli gracz delikatnie skręci nadgarstek, ostrze odpowiednio zmieni kąt. W przeciwieństwie do „jedynki”, druga odsłona Red Steel nie oferuje lokalnego trybu multiplayer.
Cel-shadingowa oprawa Red Steel 2 prezentuje się świetnie, animacja nie zwalnia praktycznie ani na chwilę. Odgłosy ścierającego się oręża wypadają przekonująco, niestety dubbing stoi na średnim poziomie.
Galeria - Red Steel 2
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/ec0adc2e1dcbdf76bae6/ec0adc2e1dcbdf76bae6.jpg)
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/6584f6234231826b857d/6584f6234231826b857d.jpg)
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/5187b25e54ff94e1b55e/5187b25e54ff94e1b55e.jpg)
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/20a65d1e256e2d0c5c4c/20a65d1e256e2d0c5c4c.jpg)
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/5e92c3c119234c6739f2/5e92c3c119234c6739f2.jpg)
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/350f483bdee455062319/350f483bdee455062319.jpg)
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/dc97e5177c516bde1af4/dc97e5177c516bde1af4.jpg)
![Red Steel 2](https://pliki.ppe.pl/storage/8dc404fee34aee53b1aa/8dc404fee34aee53b1aa.jpg)
Komentarze (5)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych