Prinny: Can I Really Be the Hero?

Prinny: Can I Really Be the Hero?

8,0
6 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nippon Ichi Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
26.06.2009
Europa:
26.06.2009
Producent:
Nippon Ichi Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
26.06.2009
Europa:
26.06.2009

Prinny: Can I Really Be the Hero? - opis gry

Prinny: Can I Really Be the Hero? to dwuwymiarowa gra zręcznościowa wyprodukowana przez japońskie studio Nippon Ichi i wydana w Europie przez NIS America na PlayStation Portable. Tytuł był spin-offem serii Disgaea.

W grze wcielamy się w postać Prinny’ego, pingwinopodobnego stworzenia znanego z serii Disgaea. Albo inaczej - wcielamy się w wielu Prinnych. Liczący tysiąc pingwinów oddział zostaje bowiem wysłany przez Etnę, jedną z bohaterek wspomnianej Disgaei, by zdobyć składniki do jej deseru. Na wykonanie zadania mają dziesięć godzin. Jeśli im się nie uda, zostaną zgładzeni.

Produkcja Nippon Ichi jest dość standardowym platformerem, choć tu i ówdzie twórcy zaimplementowali ciekawe patenty. Wymienić można zwłaszcza dwa. Po pierwsze, powrót żyć, których we współczesnych platformówkach nie ma lub są ozdobnikiem bez większego znaczenia. Tutaj mamy ich tysiąc, czyli tyle, ile Prinnych zostało oddelegowanych do wykonania zadania. Po drugie, na odnalezienie składników mamy ograniczony czas, który pędzi nie zważając na nasze postępy lub ich brak. Sprawia to, iż zmieniają się pory dnia, a z porami dnia zmienia się rozmieszczenie przeciwników na planszy, a nawet bossowie.

Prinny posiada kilka przydatnych umiejętności. Potrafi skakać, atakować (także z powietrza), obracać się, co gwarantuje chwilową nietykalność, biegać, nacierać, zwisać z krawędzi, podnosić przeciwników i przedmioty, a także korzystać z pojazdów (jak czołg).

Pomiędzy levelami można porozmawiać z Etną lub innymi pingwinami, co dostarcza dodatkowych informacji o fabule. Co więcej, istnieje też możliwość zapisywania replayów i przenoszenia ich między urządzeniami.

Oprócz głównego wątku dostępna jest alternatywna historia z Asagi w roli głównej (by uzyskać doń dostęp musimy zdobyć dziesięć podartych listów bądź wstukać specjalny kod) oraz dlc z nowymi poziomami.

Wideo - Prinny: Can I Really Be the Hero?

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych