Monster Rancher (1997)

Monster Rancher (1997)

6,3
4 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Tecmo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.07.1997
Producent:
Tecmo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.07.1997

Monster Rancher (1997) - opis gry

Monster Rancher to gra skupiająca się na hodowaniu potworów. Za jej produkcję i wydanie odpowiadało Tecmo. Była to pierwsza odsłona stosunkowo popularnej w swoim czasie serii, która zasłynęła dzięki patentowi umożliwiającemu tworzeniu potworów z danych znajdujących się na płycie CD.

W grze znajduje się dużo potworów, które możemy zdobyć spełniając konkretne warunki, ale jeśli chcemy istnieje też możliwość stworzenia własnego podopiecznego poprzez włożenie do napędu konsoli płyty CD z muzyką. Może dać to różne efekty, w tym naprawdę unikalne. Jeśli posiadamy przykładowo płytę z muzyką na motywach świątecznych, nasz potwór będzie typu “Santa”.

Monster Rancher pozwala nam się wcielić w hodowcę, który pnie się po kolejnych szczeblach ‘kariery’. Obowiązki sprowadzają się do hodowania potworów, a następnie do wystawiania ich w różnych turniejach. Proces wygląda z grubsza tak, że w przerwie między pojedynkami trenujemy podopiecznych doskonaląc ich zdolności. Ich formę opisuje sześć parametrów: Power (odpowiada za siłę), Skill (celność), Speed (skuteczność unikania ataków oponentów), Intelligence (siłę ataków ‘energetycznych’), Life (liczba HP) oraz Defense (odporność na ataki fizyczne). Ćwiczyć można na różne sposoby: albo samemu dawać wytyczne, albo wysłać potwory do ekspertów, gdzie mają szansę nabyć nowe umiejętności. Należy jednak pamiętać, by nie przesadzić - przetrenowane monstra mogą stać się krnąbrne, a w skrajnym przypadku kopnąć w kalendarz.

Poza treningiem istnieje też możliwość wysyłania potworów na przygody, ale najważniejsze są rzecz jasna turnieje. System walki jest turowy, a podczas starć podopieczni mają do dyspozycji listę dostępnych zdolności. Niektóre można odpalać w bliskiej odległości od przeciwnika, a niektóre wymagają większego dystansu. W trakcie pojedynków posiadamy bezpośrednią kontrolę nad naszym ‘zawodnikiem’.

Wideo - Monster Rancher (1997)

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych