Lumines II

Lumines II

8,0
29 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Q Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Śr. czas:
60 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
06.11.2006
Europa:
17.11.2006
Producent:
Q Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Śr. czas:
60 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
06.11.2006
Europa:
17.11.2006

Lumines II - opis gry

Lumines 2 to sequel gry logiczno-muzycznej Lumines znanej z konsolki PlayStation Portable. Druga część została wydana 6 listopada 2006 roku, a do Europy trafiła 17 listopada 2006 roku. Twórcą tego tytułu jest Tetsuya Mizuguchi, którego można kojarzyć z takimi pozycjami jak Sega Rally, Rez czy Space Channel 5.

Mimo że jest to wariacja na temat Tetrisa, rozgrywka prezentuje się zupełnie inaczej. W wielkim skrócie polega ona na umieszczaniu kolorowych bloków na planszy w celu złożenia figur powstałych z bloków jednego koloru. Specjalna linia przemierzająca co jakiś czas ekran od lewej strony kasuje złożone w ten sposób wieloboki i nalicza punkty. Im więcej ich stworzyliśmy tym większy combos, a co za tym idzie większa premia punktowa. W przeciwieństwie do Tetrisa spadające klocki nie mają różnych kształtów i zawsze są kwadratami (sześć kombinacji rozłożenia koloru). Muzyka i odgłosy mają również swój udział, bowiem idealnie wpasowują się w gameplay, a podczas obracania i kasowania bloków potrafią się zmieniać. 

Dalsza część tekstu pod wideo
 
Mechanika zabawy zatem nie zmieniła się wiele od tego z czym spotyka się gracz w części pierwszej. Tło w każdym levelu jest animowane i w zależności jak duże wykręcamy wyniki, tym więcej pojawia się fajerwerków na ekranie. Jest to coś czego nie było w pierwszej części, gdyż tam tła pozostawały statyczne. Nadaje to rozgrywce sporo dynamiki i efektowności. W Lumines 2 można zobaczyć w tle teledyski takich artystów jak Fatboy Slim, New Order czy Black Eyed Peas. Wszystkie tryby gry z poprzedniej odsłony powracają i tutaj. Dodano także parę rzeczy, tj. Mission Mode, Sequencer i możliwość stworzenia swojej playlisty "skins". Kawałki muzyczne stworzone w Sequencer a także playlisty i replay'e można wysłać poprzez Wi-Fi naszym znajomym. Sieć Ad-Hoc jest także używana w trybie Versus Mode.
 
Graficznie gra prezentuje się nad wyraz dobrze, na co niewątpliwie wpływ mają animowane tła, masa błysków jak i świetny design. Lumines 2 doczekało się swojego soundtracku, a osobą odpowiedzialną za niego jest Tajayuki Nakamura. Album ukazał się 23 stycznia 2008 roku pod tytułem L.II remixes. Składa się na niego 11 motywów muzycznych pojawiających się w grze i zremiksowanych na potrzeby płyty. Ciekawostką jest, że utwory zawierają w sobie również wszelkie sfxy znane z gry.

Wideo - Lumines II

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper