Deus Ex: Invisible War

Deus Ex: Invisible War

6,9
38 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.7
XBOX 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ion Storm
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   RPG akcji
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
02.12.2003
Europa:
05.03.2004
Producent:
Ion Storm
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   RPG akcji
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
02.12.2003
Europa:
05.03.2004

Deus Ex: Invisible War - opis gry

Stworzone przez Ion Storm Deus Ex: Invisible War wydane zostało w 2003 roku na komputery osobiste, a rok później na Xboksa. Gra kontynuuje historię opowiedzianą w cieszącym się estymą graczy prequelu. Względem oryginalnego Deus Ex wycięto oraz uproszczono jednak wiele elementów RPG na rzecz większego nastawienia na akcję.

Wydarzenia, o których opowiada Invisible War mają miejsce 20 lat po historii, którą poznaliśmy bawiąc się z Deus Ex. Po terrorystycznym ataku, który zniszczył Chicago przejmujemy kontrolę nad Alexem D, uczniem Akademii Tarsus. W trakcie osadzonej w cyberpunkowych realiach przygody zmierzyć musimy się z korporacyjnymi spiskami, samemu decydując o swoich poczynaniach i akcjach - tak w sferze fabularnej, jak i gameplayowej. Przed faktyczną grą musimy na przykład zadecydować o płci i kolorze skóry bohatera, co później przełożyć może się na zupełnie inne scenariusze odbywanych rozmów i nastawienie postaci niezależnych. Realia technologicznego mitu bliskiej przyszłości pozwalają na modyfikację protagonisty poprzez implanty zwane biomodami. Ich zakres rozciąga się od cyberwszczepów zwiększających możliwości bojowe, przez zabawki umożliwiające skradankowe podejście do rozgrywki, aż po elementy przydatne przy łamaniu różnego typu systemów.

Walkę prowadzimy przy użyciu broni palnej, granatów i własnych pięści. Wiele z dostępnych fuzji poddać można modyfikacjom (podczepienie tłumika, amunicja rozpryskowa, zwiększenie zadawanych obrażeń), dostosowując ich działanie do swojego stylu gry. Twórcy zdecydowali się na jeden, wspólny typ amunicji do wszystkich gnatów, tłumacząc swoje posunięcie nanotechnologią, która automatycznie dostosowuje pociski do danego typu uzbrojenia. W Deus Ex: Invisible War poszczególne partie ciała bohatera nie są określone odrębnymi współczynnikami wytrzymałości, ale szkody poczynione oponentom zależne są od miejsca, w które ich trafimy. Jak łatwo się domyślić, najlepiej celować w głowę.

Wideo - Deus Ex: Invisible War

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych