Danganronpa 2: Goodbye Despair

Danganronpa 2: Goodbye Despair

8,6
35 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.7
PS Vita 8.6
PSP 6.0
Mobile -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
35 godzin
Premiery
Świat:
10.10.2013
Europa:
05.09.2014
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
35 godzin
Premiery
Świat:
10.10.2013
Europa:
05.09.2014

Recenzja redakcji

Recenzja: Danganronpa 2: Goodbye Despair (PS Vita)
9.0
Recenzja: Danganronpa 2: Goodbye Despair (PS Vita)

Danganronpa 2: Goodbye Despair - opis gry

Danganronpa 2: Goodbye Despair to gra przygodowa wyprodukowana przez Spike Chunsoft. Tytuł ukazał się najpierw na PlayStation Portable, a następnie jego odświeżona reedycja trafiła na PlayStation Vita. Zlokalizowana wersję wydało NIS America.

Gracz wchodzi tu w buty Hajime Himaty, który razem ze swoją klasą, konkretnie piętnastoma innymi osobami, trafia na tropikalną wyspę Jabberwock. Ich podróż nie ma jednak nic wspólnego ze zwyczajną wycieczką klasową. Uczniowie otrzymują ultimatum od dyrektora Monokumy - żeby uciec z wyspy, ktoś musi zamordować ucznia, a następnie wywinąć się od odpowiedzialności. Jeśli morderca zostanie schwytany, dokonana zostanie jego egzekucja, a reszta będzie wolna. Jeśli nie, zginą wszyscy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka Danganronpy podzielona jest na dwie podstawowe części: School Life i Class Trial. Ten pierwszy dzieli się dodatkowo na Daily Life i Deadly Life. W Daily Life nasz podopieczny nawiązuje relacje z innymi postaciami oraz popycha fabułę do przodu. Rozmowa z resztą towarzyszy niedoli sprawia, że możemy zyskać Hope Fragments, a te zamieniać na umiejętności przydatne przy ‘procesie’. Im więcej interakcji, tym więcej slotów na skille. Sekcje Deadly Life polegają z kolei na poszukiwaniu dowodów na miejscu zbrodni.

Druga podstawowa część gry to procesy (Class Trial), podczas których musimy wytypować, kto jest mordercą. Przypominają one debaty, a naszym zadaniem jest wytypować tych uczniów, którzy plączą się w zeznaniach. Do tego celu używamy “pocisków prawdy”. By podołać, musimy zbijać argumenty innych, przebijać się przez ich blokadę mentalną biorąc udział w rytmicznej minigierce lub jeździć na snowboardzie przez tunel logiki i omijając przeszkody dochodząc do logicznego wniosku.

Gra posiada także szereg atrakcji, którymi możemy się zająć w przerwach między ważkimi sprawami. Można zająć się mianowicie hodowlą zwierzęcia, przetrzebianiem potworów oraz zapoznać się z alternatywnymi scenariuszami.

Wideo - Danganronpa 2: Goodbye Despair

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper