Cannon Fodder 2

Cannon Fodder 2

8,4
58 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.4
AMIGA 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sensible Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.,   Strategiczna
Śr. czas:
23.5 godzin
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994
Producent:
Sensible Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.,   Strategiczna
Śr. czas:
23.5 godzin
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994

Cannon Fodder 2 - opis gry

Cannon Fodder 2 to strzelanka z elementami gry strategicznej wyprodukowana przez studio Sensible Software i wydana przez Virgin Interactive na komputery typu PC i Amiga. W odróżnieniu od pierwowzoru, “dwójka” nie ukazała się na żadnej konsoli.

Druga odsłona Cannon Fodder czerpie garściami z poprzednika. Także i tutaj kierujemy małym oddziałem składającym się z maksymalnie czterech żołnierzy. Nasi podopieczni dysponują karabinami maszynowymi (to ich podstawowa broń) oraz innymi broniami, ale nie należą do najwytrzymalszych, więc siła ognia nie załatwia wszystkiego.

 

Żołnierze toczą boje z innymi żołnierzami oraz rozmaitymi pojazdami, przyjdzie im również demolować niektóre obiekty. Co warte podkreślenia, nie wszystko da się zniszczyć za pomocą karabinu maszynowego - czasami będą potrzebne również inne bronie. Sprzęt posiada niekiedy limitowaną ilość amunicji, więc musimy umiejętnie nim zarządzać. W przeciwnym wypadku może się zdarzyć, że cele misji będą nie do zrealizowania. Amunicję, tak jak poprzednio, znaleźć można w porozstawianych tu i ówdzie skrzynkach.

 

Na przejście czekają 24 misje, które podzielono jeszcze na mniejsze levele. Całość spaja wątek fabularny traktujący o podróżach w czasie, lecz nie został on uwypuklony ze względu na ograniczenia budżetu. Żołnierze odwiedzą tym razem opanowane przez gangsterów Chicago, Bliski Wschód, statek kosmiczny obcych, planetę obcych itd., a poziomy zostały zaprojektowane tak, by zaoferować większe wyzwanie. Gameplay polega na tym, na czym polegał wcześniej - rozpirzamy siły nieprzyjaciela starannie planując strategię, która weźmie pod uwagę liczebność naszą, przeciwnika oraz charakterystykę terenu (każda lokacja ma jakieś unikalne dla siebie elementy). Fałszywy ruch jest w stanie spowodować pogrom oddziału i konieczność rozpoczynania zabawy od nowa.

Wideo - Cannon Fodder 2

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper