Burnout 2: Point of Impact

Burnout 2: Point of Impact

8,3
161 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 8.4
XBOX 8.2
GC 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Criterion Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.09.2002
Europa:
11.10.2002
Polska:
03.01.2004
Producent:
Criterion Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.09.2002
Europa:
11.10.2002
Polska:
03.01.2004

Burnout 2: Point of Impact - opis gry

Druga część serii Burnout o podtytule Point of Impact na PlayStation 2 miała swoją premierę w 2002 roku. Xbox i GameCube na swoje wersje musiały czekać do wiosny roku następnego, przy czym ten pierwszy doczekał się edycji Developer's Cut z 21 nowymi skórkami dla fur. W sequelu deweloper postawił na znaną już z poprzednika formułę, którą jednak odpowiednio doszlifowano i uatrakcyjniono.

Criterion Games ponownie postawiło na szaleńcze wyścigi w ruchu ulicznym, które tym razem odbywają się na trasach, których pokonanie wiąże się z przejechaniem ustalonej liczby okrążeń. Liczbę dostępnych pojazdów zwiększono do ponad 20. Obecna jest także mechanika Boost - odpowiedni pasek nabijamy poprzez niebezpieczną jazdę (pod prąd, ścinanie zakrętów, lawirowanie wśród przestrzegających przepisów kierowców). Uwolnienie gromadzonego ryzykownymi manewrami na drodze wskaźnika skutkuje mocarnym przyśpieszeniem.

 

Całkowitą nowością jest za to tryb Crash, w ramach którego zobligowani jesteśmy do rozpętania jak największej rozpierduchy wśród postronnych samochodów. Pojawiła się także opcja zabawy w policjantów i złodziei, gdzie zdezelowanie auta przeciwnika równa się jego aresztowaniu. Będące kwintesencją serii kraksy zostały odpowiednio dopieszczone - fury sypią się w towarzystwie latających części, a blacha gnie bardziej soczyście względem poprzedniej części.

Point of Impact to również debiut marki w online'owej zabawie - wraz z częścią drugą Burnout w wersji na Xboksa po raz pierwszy pozwolił na porównywanie swoich wyników z resztą graczy w ramach usługi Xbox Live. Gra w wydaniu na pierwszą konsolę Microsoftu pozwala także na użycie własnego podkładu muzycznego w trakcie wyścigów i oferuje wspomniane już, ekskluzywne dla Xboksa skórki dla samochodów.

Wideo - Burnout 2: Point of Impact

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper