Blaster Master Zero II

Blaster Master Zero II

6,3
3 oceny

Ocena wg platformy:

NS 8.0
PC 5.0
PS4 6.0
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
20.03.2019
Europa:
20.03.2019
Polska:
20.03.2019
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
20.03.2019
Europa:
20.03.2019
Polska:
20.03.2019

Blaster Master Zero II - opis gry

Blaster Master Zero II to gra action-adventure w stylu retro wyprodukowana i wydana przez japońskie niezależne studio Inti Creates. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch, PlayStation 4 i PC.

Fabuła odgrywa tym razem nieco większą rolę niż w pierwowzorze, skupiając się bardziej na postaciach i ich przeżyciach. Blaster Master Zero II to bezpośrednia kontynuacja przygód Jasona ukazanych w pierwszej części. Konkretnie rzecz biorąc, akcja rozgrywa się po “prawdziwym zakończeniu” poprzednika. Ciało Eve, jednej z bohaterek, zostaje zaatakowane przez zmutowane komórki. Jeśli nie otrzyma ona wystarczająco szybko pomocy, czeka ją pewna śmierć. Jak się okazuje, jest jednak jedno wyjście. Lekarstwo może znajdować się na planecie Sophia, skąd pochodzi Eve i pojazd, z którego korzysta Jason.

Rozgrywka nie uległa drastycznym zmianom względem poprzednika, ale mimo to twórcy zaimplementowali kilka zauważalnych zmian. Jedna z nich tyczy się konstrukcji tutejszego świata, a raczej wszechświata. Gra składa się z pewnej liczby stref, a jedna taka strefa to zwykle jeden główny świat i kilka pomniejszych (niektóre z nich są opcjonalne i należy je odblokować). 

Podobnie jak w pierwszej części, podczas zmagań mamy do czynienia ze zmieniającymi się perspektywami. Gdy zasiadamy za sterami czołgu, gra przypomina scrollowanego action-platformera z czasów 8-bitowych sprzętów. Jason może jednak też z niego wysiąść, gdy np. napotka na swojej drodze przeszkodę, której pojazd nie jest w stanie pokonać. Jest wówczas wyjątkowo narażony na ataki nieprzyjaciół i nie trzeba wiele, by posłać go do piachu.

Gdy przejmujemy kontrolę bezpośrednio nad Jasonem, kamera się zmienia, pozwalając nam śledzić wydarzenia z perspektywy lotu ptaka. Sekcje te przypominają klasyczne odsłony serii The Legend of Zelda. Jedną z nowości, jakie w nich zaimplementowano (a dokładniej w systemie walki), to możliwość przeprowadzenia kontrataku, co premiuje podejmowanie ryzyka. 

Wideo - Blaster Master Zero II

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper