BlackSite

BlackSite

5,6
33 oceny

Ocena wg platformy:

PC 5.6
PS3 5.9
X360 5.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Midway Studios - Austin
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-10
Premiery
Świat:
12.11.2007
Europa:
30.11.2007
Polska:
13.03.2008
Producent:
Midway Studios - Austin
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-10
Premiery
Świat:
12.11.2007
Europa:
30.11.2007
Polska:
13.03.2008

BlackSite - opis gry

BlackSite to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana i wydana przez Midway na komputery osobiste, PlayStation 3 i Xboxa 360. Gra hula na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3, który pozwolił na większą zniszczalność otoczenia, bardziej realistyczne efekty graficzne itd.

Fabuła - BlackSite

Dalsza część tekstu pod wideo

Grę rozpoczyna rzekomo rutynowa operacja przeprowadzana w Iraku. Oddział Delta Force Echo dowodzony przez kapitana Aerana Pierce’a zostaje wysłany, by zbadać pewien podziemny bunkier. Na miejscu okazuje się, że miejsce opanowane jest przez potwory - konkretnie zmutowanych przez tajemniczy kryształ ludzi i zwierzęta. Oddział wprawdzie ucieka, ale traci jednego człowieka. Mijają trzy lata. W miasteczku w stanie Nevada i jego okolicach zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Wszystko wskazuje na to, że bliskowschodni incydent będzie miały swój ciąg dalsz

Rozgrywka - BlackSite

BlackSite to dość standardowa strzelanina fpp. Podczas kampanii położymy łapy na sześciu różnych broniach, choć nosić z sobą możemy tylko dwie. Poza tym używać da się również granatów oraz walczyć wręcz. W grze zaimplementowano funkcję automatycznej regeneracji zdrowia.

To, co wyróżnia produkcję Midway na tle innych gier tego samego gatunku to możliwość wydawania rozkazów towarzyszom kierowanym przez sztuczną inteligencję. Jest ich dwóch. Możemy im wydawać różne proste komendy: by ruszyli się z miejsca na miejsce, skoncentrowali ogień na jednym celu, podłożyli materiały wybuchowe itd. Rozkazujemy za pomocą jednego przycisku, przy czym rodzaj rozkazu zależny jest od kontekstu. Towarzyszący nam żołnierze nie mogą zginąć - jeśli przyjmą zbyt dużo obrażeń, na pewien czas zostają tylko ogłuszeni.

Na formę postaci sterowanych przez AI wpływa morale. Jego wysokość zależy od naszych poczynań, np. tego jak idzie nam eliminowanie nieprzyjaciół. Jeśli jest wysokie, podkomendni walczą z większym zapałem, jeśli niskie - idzie im jak po grudzie.

Oprócz singla gra posiada kilka wariantów trybu multiplayer. Grać mogło w nich maksymalnie dziesięć osób.

Wideo - BlackSite

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper