Bit.Trip Saga

Bit.Trip Saga

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

3DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Gaijin Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Strzelanina,   Platformowa,   Muzyczna
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
13.09.2011
Europa:
16.03.2012
Producent:
Gaijin Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Strzelanina,   Platformowa,   Muzyczna
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
13.09.2011
Europa:
16.03.2012

Bit.Trip Saga - opis gry

Bit.Trip Saga to składanka zawierająca wszystkie sześć części serii Bit.Trip. Za jej produkcję odpowiadało studio Gaijin Games, twórcy poprzedników, a za wydanie w Europie Rising Star Games. Kompilacja ukazała się tylko na 3DS-ie.

Konwersje sześciu odsłon serii są dość wierne nie zawierając dodatkowej zawartości. Nowy jest przede wszystkim efekt 3D oraz implementacja sterowania robiącego użytek z funkcji ekranu dotykowego konsoli (zamiast sterowania ruchem obecnego na Wii)..

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwsza dostępna na cartridge’u gra to Bit.Trip Beat. Stanowi ona ciekawe połączenie Ponga oraz gry rytmicznej. Podobny styl rozgrywki oferują też inna część serii - Bit.Trip Flux. Kierujemy w nich ‘paletką’ która odbije różnego rodzaju piłki. Zmaganiom towarzyszą dwa wskaźniki pod postacią pasków. Jeden, ten górny, zapełnia się wraz z sukcesami. Drugi natomiast rośnie po każdej wtopie. Przy dobrej passie zaczyna nam przygrywać także muzyka.

Kolejna pozycja zasługująca na wzmiankę to Bit.Trip Core. Tym razem nasze zadanie polega na zbieraniu kropek pojawiających się wokół tytułowego rdzenia. Musimy je zgarniać wystrzeliwując wiązkę lasera. Sęk w tym, że może być ona tylko jedna.

Bit.Trip Runner to swego rodzaju platformer. Używając czterech umiejętności naszego podopiecznego, Commandera Video, omijamy przeszkody w rytm muzyki. Ostatnie dwie pozycje, Bit.Trip Fate oraz Bit.Trip Void, są natomiast wariacjami scrollowanych strzelanek (tzw. shmupów). W Fate kierujemy Commanderem Video poruszającym się po wyznaczonej linii, w Void natomiast kierując czarną dziurą musimy absorbować pojawiające się w różnych miejscach kropki.

Wideo - Bit.Trip Saga

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper