Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea

Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea

7,6
7 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 7.6
PS Vita -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Gust
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
17.07.2014
Europa:
10.03.2015
Producent:
Gust
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
17.07.2014
Europa:
10.03.2015

Recenzja redakcji

Recenzja: Atelier Shallie Plus: Alchemists of the Dusk Sea (PS Vita)
9.0
Recenzja: Atelier Shallie Plus: Alchemists of the Dusk Sea (PS Vita)

Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea - opis gry

Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Gust i wydana przez Koei Tecmo na PlayStation 3 i PlayStation Vitę. Alchemists of the Dusk Sea to szesnasta odsłona serii “Atelier”, której początki sięgają pierwszej konsoli Sony.

Gra jest kontynuacją Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk i . Historia kręci się wokół dwóch dziewczyn parających się alchemią i pewnego pustynnego miasta, w którym dochodzi do wyschnięcia źródeł wody, a w konsekwencji do poważnego kryzysu. Przed rozpoczęciem przygody wybieramy, w którą bohaterkę się wcielić. Jedna, Shallistera, szuka sposobu, by pomóc miastu i jego mieszkańcom, a druga, Shallotte, skupia się na codziennym życiu. Scenariusze tych postaci poruszają zupełnie inne wątki, pozwalając w pełni zapoznać się z fabułą.

Rozgrywka nie odbiega szczególnie od poprzednich części, ale Atelier Shallie wprowadza też szereg nowości i usprawnień. Dziewczyny trudnią się alchemią i ważną częścią jej pracy jest odnajdywanie przedmiotów, które można używać przy syntezie. Oczywiście na początku umiejętności w tym zakresie mają surowe (no i do stworzenia nowych przedmiotów potrzebne są przepisy), jednak to ulega z czasem zmianie. W odróżnieniu od poprzednich części tym razem lokacje są większe, a poza tym wprowadzono nowy system zarządzania czasem, który ulega zmianie w zależności od naszego postępowania. Przykładowo - jeśli dużo walczymy, będziemy mieli sporo obowiązków związanych właśnie z tą czynnością. Nasze postępy rzutują następnie na świat gry.

System walki nie uległ większym zmianom. Podczas starć kontrolujemy maksymalnie sześć postaci, których ataki nabijają wskaźnik Burst. Jeśli go zapełnimy, podopieczni uzyskują dostęp do nowych możliwości, co zwiększa ich potencjał bojowy.

Poza walką i alchemią możemy też śledzić losy podopiecznych, które nie mają związku z głównym wątkiem. Patent ten pozwala lepiej zapoznać się z postaciami zamieszkującymi świat gry.

Wideo - Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper