Amnesia: A Machine for Pigs

Amnesia: A Machine for Pigs

6,1
11 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
thechineseroom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Horror
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
10.09.2013
Europa:
10.09.2013
Producent:
thechineseroom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Horror
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
10.09.2013
Europa:
10.09.2013

Amnesia: A Machine for Pigs - opis gry

Amnesia: A Machine for Pigs to gra action-adventure w konwencji survival-horroru wyprodukowana przez studio The Chinese Room i wydana przez Frictional Games. Tytuł ukazał się pierwotnie tylko na komputerach, a potem -- już jako część składanki gier z serii Amnesia -- trafił też na PlayStation 4. A Machine for Pigs to druga odsłona cyklu.

Akcja gry toczy się pod koniec XIX wieku, w Londynie. Głównym jej bohaterem jest bogaty przedsiębiorca Oswald Mandus, który pewnego dnia wybudza się z trwającej kilka miesięcy śpiączki spowodowanej tajemniczą chorobą będącą następstwem nieudanej ekspedycji do Meksyku. Obudziwszy się Mandus konstatuje, że, po pierwsze, niewiele pamięta, a po drugie - po jego rodzinie nie ma śladu. Słyszy tylko głosy swoich synów oraz dźwięki wydawane przez jakąś maszynę znajdującą się pod ziemią.

Trzon rozgrywki pozostał bez zmian względem pierwszej części, choć twórcy, tym razem studio The Chinese Room, inaczej porozkładało akcenty. Usunięto dla przykładu inwentarz (choć łamigłówek nie brakuje), przedmioty typu olej do lampy i podpałki oraz mechanikę związaną ze zdrowiem psychicznym naszej postaci. Tym samym teraz nie grożą nam konsekwencje wynikające z przebywania w ciemnych pomieszczeniach lub zbyt długiego wpatrywania się w straszydła. Zmiany dotyczą też medykamentów - teraz nie musimy już takowych posiadać, wystarczy że po otrzymaniu obrażeń znajdziemy chwilę wytchnienia, która pozwoli zregenerować zdrowie.

Wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Mandus, podobnie jak Daniel z pierwowzoru, nie może walczyć z przeciwnikami i w gorących sytuacjach musi przed nimi uciekać lub ukrywać się. Co warto dodać, ich sztuczną inteligencję poprawiono. Inna kwestia to zmodyfikowany projekt poziomów (level design) - lokacje są teraz większe niż ostatnio.

Wideo - Amnesia: A Machine for Pigs

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper