F.E.A.R 2: Project Origin

F.E.A.R 2: Project Origin

Ocena wg platformy:

PC 7.6
PS3 7.2
X360 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Monolith Productions
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror
Śr. czas:
14 godzin
Premiery
Świat:
10.02.2009
Europa:
13.02.2009
Polska:
27.02.2009
Producent:
Monolith Productions
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror
Śr. czas:
14 godzin
Premiery
Świat:
10.02.2009
Europa:
13.02.2009
Polska:
27.02.2009

F.E.A.R 2: Project Origin - opis gry

F.E.A.R. 2: Project Origin jest pierwszoosobową strzelaniną w konwencji horroru stworzoną przez studio Monolith Productions i wydaną przez Warner Bros. Interactive w lutym 2009 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Project Origin jest drugą numeryczną odsłoną serii F.E.A.R, lecz nie drugą w chronologii.

Początek F.E.A.R. 2: Project Origin to mały ukłon w stronę osób, które ukończyły część pierwszą. Akcja rozpoczyna się dosłownie na moment przed zakończeniem prequela, a więc wielkim wybuchem, jaki mogliśmy oglądać w „jedynce”. Głównym bohaterem jest Michael Becket, który wraz ze swoimi kompanami z oddziału wyrusza, by odnaleźć Genevieve Artiside - szefową korporacji, która kryje się za wydarzeniami, które przedstawiano graczom w pierwowzorze. W Project Origin bliżej poznamy też historię samej Almy - dziewczynki, która straszyła w „jedynce”, a teraz pojawia się w bardziej dojrzałym wcieleniu. Aby lepiej zrozumieć fabułę warto szukać porozrzucanych po różnych lokacjach notatek, które zawierają wiele przydatnych informacji.

Pod względem rozgrywki, Project Origin wyróżnia się na tle innych FPS-ów obecnych na rynku. Spokojna eksploracja terenu jest nagle przerywana dłuższą strzelaniną i ciągłymi atakami nadciągających przeciwników, by po jakimś czasie wszystko ucichło i zaczęła dawać o sobie znać Alma - głowny bohater zaczyna mieć wizje, zaburzona jest ostrość widzenia, pojawiają się halucynacje, gasną światła. Tym razem protagonista może nosić ze sobą maksymalnie cztery typy broni. Jeśli chodzi o arsenał, to trudno oczekiwać, żeby twórcy mogli czymś zaskoczyć gracza. Z nowości warto odnotować obecność miotacza ognia i karabinu snajperskiego, a oprócz tego znalazło się też miejsce dla tradycyjnych pistoletów, shotguna, karabinów maszynowych, broni energetycznej czy laserowej. Oprócz kampanii dla samotnego gracza, F.E.A.R. 2 oferuje również tryb gry wieoosobowej przez Sieć.

W kwestii oprawy graficznej, F.E.A.R. 2: Project Origin zanotowało progres w stosunku do prequela, ale zbyt mały by wybić się na tle innych produkcji z tego gatunku wydanych w 2009 roku. Klimat niepokoju i zaszczucia potęgują sugestywne efekty dźwiękowe oraz ścieżka dźwiękowa.

Wideo - F.E.A.R 2: Project Origin

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper