Children of Zodiarcs (PS4)

Children of Zodiarcs (PS4)

Children of Zodiarcs
  • Wersja: Także na:
  • Premiery
  • Świat: 18.07.2017
  • Europa: 18.07.2017
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strategiczna
  • Liczba graczy: 1
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 12
  • wulgarny język
  • przemoc

Ocena społeczności

-0 głosów
-

Ocena PPE.pl

8.0 Czytaj recenzję

Children of Zodiarcs to strategia turowa wyprodukowana przez niezależne studio Cardboard Utopia i wydana przez Square Enix. Tytuł ukazał się na komputerach (Windows, Mac OS X) oraz PlayStation 4. Podczas jego tworzenia inspiracją dla twórców, jak sami tłumaczyli, były strategie turowe z czasów pierwszej konsoli Sony.

Children of Zodiarcs stawia spory nacisk na historię. Główną bohaterką gry jest Nahmi, prawa ręka niejakiego Zirchhoffa, która pod jego nieobecność dowodzi grupą złodziei walczących z zamordystyczną władzą imperium. Nahmi zamieszkuje biedne dzielnice miasta Torus i z całego serca nienawidzi miejscowej arystokracji. Punktem wyjścia dla przedstawionych tu wydarzeń jest akcja, podczas której bohaterka i jej banda zamierza wykraść pewien drogocenny artefakt pochodzący z czasów dawnej, zaawansowanej cywilizacji.

Jeśli chodzi o rozgrywkę, produkcja Cardboard Utopia jest strategią turową w typie klasyków gatunku pokroju Final Fantasy Tactics czy Shining Force (te gry były też inspiracją dla twórców). Mapy, na których rozgrywają się bitwy, pokryte są kwadratowymi polami, po których poruszają się nasi podopieczni oraz przeciwnicy. Pozycja podczas zmagań ma niebagatelne znaczenie. Postacie walczący po naszej stronie dysponują swoimi taliami, które my możemy modyfikować. Karty to tutejsze umiejętności - mogą to być fizyczne ataki, magiczne zaklęcia, rozmaite buffy czy debuffy itd. Zmieniają się one z czasem, tj. wraz z rozwojem podopiecznych. Do tego dochodzi również możliwość skorzystania ze specjalnych efektów przypisanych niektórym kartom, choć do tego potrzebny jest udany rzut kością.

Większość bitew wymaga od nas zatłuczenia wszystkich przeciwników, ale od czasu do czasu zdarzają się również inne wytyczne, jak np. przejść z punktu A do punktu B. W grze pojawiają się ponadto poboczne questy, które mogą rzucić więcej światła na pewne wątki.

Podobne gry