SKLEP
Marvel vs. Capcom: Infinite
1113V

Marvel vs. Capcom: Infinite

Marvel vs. Capcom: Infinite
  • Producent: Capcom
  • Wydawca: Capcom
  • Polski dystrybutor: Cenega Poland
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 19.09.2017
  • Europa: 19.09.2017
  • Polska: 19.09.2017
  • Gatunek: Bijatyka
  • Liczba graczy: 1-2
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 12
  • przemoc

Marvel vs. Capcom: Infinite to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez Capcom. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz na komputerach. Infinite to szósta odsłona cyklu. Podobnie jak w przypadku poprzedników mamy tu do czynienia z crossoverem, w którym występują postacie z uniwersów Marvela i Capcom.

Marvel vs. Capcom: Infinite w odróżnieniu od poprzednich części cyklu większy nacisk stawia na fabułę (tryb fabularny trwa mniej więcej dwie godziny). Z grubsza rzecz biorąc chodzi o to, że Sigma (czarny charakter z serii Mega Man) i Ultron (czarny charakter z komiksów Marvela) zdobywają dwa tzw. kamienie nieskończoności i doprowadzają do fuzji dwóch światów, zamieniając się przy okazji w potężną istotę, która chce wytrzebić wszystko co żywe. Wojownicy ze światów Capcomu i Marvela zawiązują sojusz mający powstrzymać antagonistę (/ów).

Produkcja Capcomu to dwuwymiarowa bijatyka, w której w starciach biorą udział cztery postacie - po dwie na jedną ekipę. Twórcy przygotowali roster składający się z trzydziestu postaci znanych z komiksów Marvela i gier Capcomu (nie byli to jednak wszyscy, innych dodano jako dlc po premierze gry). Pomiędzy walczącymi możemy się przełączać w każdym momencie, nawet jeśli znajdujemy się w powietrzu lub podczas animacji ataku. Możemy także zużyć część paska Hyper Combo Gauge, aby odpalić Counter Switch, czyli zdolność pozwalającą nam ‘podmienić’ postać atakowaną przez przeciwnika i tym samym przejść do kontrataku.

Sterowanie przypomina bardziej Marvel vs. Capcom 2 niż część trzecią. Korzystamy z czterech przycisków, pod których umieszczone są dwa ataki słabsze i dwa mocniejsze, oraz jeszcze z dwóch odpowiedzialnych za przełączanie się między postaciami i za użycie kamieni nieskończoności. Obecność tych drugich to największa zmiana jeśli chodzi o mechanikę. Przed rozpoczęciem walki wybieramy jeden z kamieni, który wyposaża nas w jakąś użyteczną moc, np. zdolność przyciągania przeciwnika. Co więcej, jeżeli nabijemy wskaźnik Infinity otrzymamy boosta, którego właściwości zależą od rodzaju kamienia, na który się zdecydowaliśmy.

Recenzje

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme